Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، استانداری خراسان شمالی با ارسال جوابیه ای نسبت به مصاحبه ای با عنوان "سنگ‌اندازی‌ آب منطقه‌ای، پیش پای تیم قایقرانی خراسان شمالی..." در خبرگزاری فارس و اشاره بر عدم توجه و حمایت استاندار خراسان شمالی از یکی از رشته های ورزشی استان واکنش نشان داد.

متن کامل این جوابیه به شرح زیل است:

مسئول محترم نمایندگی خبرگزاری فارس در استان خراسان شمالی

با سلام، احتراما پیرو انتشار خبری تحت عنوان"سنگ اندازی آب منطقه ای پیش پای تیم قایقرانی خراسان شمالی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.."در مورخه ۱۴۰۰/۴/۳و اشارات متعدد در مطلب منتشر شده مبنی بر عدم توجه و حمایت استاندار خراسان شمالی از یکی از رشته های ورزشی استان، طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات جوابیه زیر در جهت تنویر افکار عمومی و انتشار از آن خبرگزاری ارسال میگردد:

۱- بر اساس پیگیری های بعمل آمده تاکنون هیچگونه نامه مکتوب و درخواستی از سوی هیئت قایقرانی استان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان به استانداری در خصوص حمایت و یا هماهنگی برای استفاده از سد شیرین دره برای تمرینات آمادگی ورزشکاران این تیم ورزشی در سال جاری واصل نشده است.

۲- همچنین بر اساس استعلام صورت گرفته از شرکت آب منطقه ای در خصوص موضوع فوق، شرکت آب منطقه ای استفاده از سد شیرین دره را در سال جاری بدلیل کاهش سطح آب ناشی از کاهش بارندگی های امسال نسبت به سالهای گذشته را برای رشته ورزشی قایقرانی مجاز ندانسته و در راستای حمایت از ورزشکاران این رشته، ۳ سد دیگر در استان را برای استفاده آنان معرفی نموده که تاکنون هیئت قایقرانی استان مراجعه و یا پیگیری برای استفاده از آن سدها را ننموده است.

۳- درخصوص آنچه که در خبر و مصاحبه مذکور مبنی بر عدم حمایت استانداری و استاندار محترم از این ورزش آمده است نیز به اطلاع می رساند که استاندار محترم از بدو ورود به استان خراسان شمالی توجه ویژه ای به ورزش استان داشته است که برگزاری دو رویداد بین المللی ورزشی در سال ۹۸ و همچنین میزبانی از مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان از سطح وزیر تا مدیران ستادی و دیدار با روسای فدراسیون های مختلف در استان و پایتخت، دستورات مستقیم و متعدد برای اعزام تیمهای ورزشی به مسابقات کشوری و تخصیص اعتبارات ورزشی در سفرهای شهرستانی از جمله اقدامات استاندار محترم در حمایت از حوزه ورزش و ورزشکاران بوده است.

روابط عمومی،تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی مصاحبه آب ورزش خراسان شمالی آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت

معصومه عمادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از از دریافت مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی با عنوان«مطالعات سایکوفیزیولوژی در ورزش» در این واحد دانشگاهی خبرداد و اظهار کرد: این مجوز بر اساس مصوبه جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه به زبان فارسی به مدیر مسئولی سیروس فارسی و سردبیری محمدعلی آذربایجانی صادر شد.

وی افزود: علاقمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به مباحث فیزیولوژی ورزشی، روانشناسی در ورزش و سایر زمینه‌های مرتبط برای ارائه مقاله در نشریه فوق به پرتال مجلات به آدرس https://journals.marvdasht.iau.ir/ مراجعه و برای کسب اطلاع از موضوعات محور‌های نخستین شماره آن می‌توانند با اداره نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت باشماره ۹۱۳۰۰۰۱۲-۰۷۱ داخلی۴۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • خروش نمازگزاران خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم