Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:14:53 GMT

وضعیت کاپیتان ایتالیا برای بازی با اتریش مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۷۳۵۶

وضعیت کاپیتان ایتالیا برای بازی با اتریش مشخص شد

جورجو کیه لینی به تمرینات تیم ملی ایتالیا بازگشت اما به نظر نمی رسد که در ترکیب اصلی این تیم مقابل اتریش به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه لینی در دو بازی ابتدایی ایتالیا در مرحله گروهی به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت. با این حال او در مسابقه دوم برابر سوئیس دچار مشکل عضلانی شد و به شکل لنگ لنگان زمین مسابقه را ترک کرد و حتی نگرانی هایی در رابطه با احتمال غیبت او در ادامه مسابقات نیز به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال ریکاوری کاپیتان تیم ملی ایتالیا در روزهای اخیر به خوبی پیش رفته و او نهایتاً دیروز به تمرینات تیم روبرتو مانچینی بازگشت. با این وجود در بازی درون تیمی کیه لینی در تیم ذخیره های آتزوری حضور داشت. در واقع دو مدافع تیم اصلی ایتالیا در تمرینات را لئوناردو بونوچی و فرانچسکو آچربی تشکیل می‌دادند.

 

 

 

 

در واقع این گونه به نظر می رسد که روبرتو مانچینی قصد ندارد روی کاپیتان خود ریسک کند و احتمالاً برای بازی های آینده روی کیه‌لینی حساب باز کرده است. همچنین الساندرو فلورنزی نیز از آمادگی کافی برخوردار نیست بنابراین جیووانی دی‌لورنزو جای او را در ترکیب اصلی خواهد گرفت. تصمیم بزرگ مانچینی اما در خط هافبک خواهد بود که به نظر می‌رسد او مارکو وراتی را به لوکاتلی ترجیح خواهد داد.

جورجیو کیه لینی تیم ملی ایتالیا یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجیو کیه لینی تیم ملی ایتالیا یورو 2020 کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم بهروان در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد. با توجه با هماهنگی‌های بعمل آمده با کنفدراسیون فوتبال آسیا و به احترام آقای بهروان جایگزینی برای ایشان در هیات استیناف معرفی نخواهد شد. 

در ادامه مدیر مجوز باشگاهی گزارشی از وضعیت بدهی‌های معوق باشگاه‌های متقاضی دریافت مجوز ارایه کرد. همچنین وضعیت سایر مدارک باشگاه‌ها نیز بررسی شد.

 در پایان باتوجه به زمان بندی فرایند‌های مجوز باشگاهی، جلسات تصمیم گیری هیات‌های بدوی و استیناف برنامه ریزی شد.

براساس برنامه زمان بندی اعلام شد می‌بایست اسامی باشگاه‌های حایز شرایط دریافت مجوز باشگاهی تا تاریخ ۱۰ خرداد به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • آخرین وضعیت مدافع رُم که مشکوک به حمله قلبی بود + فیلم
  • آخرین وضعیت قلب «اندیکا» همبازی سردار آزمون
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • خلاصه بازی اینتر 2-2 کالیاری (سری آ ایتالیا - 2023/2024)
  • بازگشت به ناپولی‌ اسپالتی را به گریه انداخت (عکس)
  • تکلیف سید حسین حسینی مشخص شد!
  • ناپولی در خانه متوقف شد
  • احتمال تمدید مجدد لغو پرواز‌های مهرآباد | وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست