Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@01:54:12 GMT

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۷۴۲۳

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان

استقلال در بازی خانگی امشب میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۲۱:۵۰ امروز میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود. تیم گل گهر طی ۹ بازی گذشته تنها به دو شکست رضایت داده و حریف سرسختی برای آبی‌ها در این مسابقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تهران با برتری مقابل تیم پدیده وارد این مسابقه می‌شود. آبی‌ها در بازی خانگی و معوقه از هفته بیست و یکم موفق به شکست دو بر صفر تیم مهدی رحمتی شدند تا با نزدیک شدن به صدر جدول به استقبال یک سرمربی استقلالی دیگر بروند.

امیر قلعه نویی و تیمش که با در اختیار داشتن چندین بازیکن از استقلال به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ شناخته می‌شود درحالی رتبه چهارم را در اختیار دارند که در بازی رفت برابر تیم محمود فکری با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند.

استقلال در بازی امشب به صورت حتمی محمد رشید مظاهری، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را در اختیار نخواهد داشت. این چهار بازیکن در اردوی تیم حضور ندارند و درحالیکه در کنفرانس خبری قبل از برای گفته شد برای حضور مظاهری و وریا غفوری از سوی کادرفنی برنامه ریزی شده اما این دو در تمرین روز گذشته غایب بودند تا عدم حضورشان در این بازی مشخص شود.

در غیاب این بازیکنان، حضور احمد موسوی و فرشید اسماعیلی نهایی نشده بود که حضور این دو بازیکن در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی نشان داد که در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند به ترکیب ملحق شوند.

در غیاب مظاهری، سیدحسین حسینی که مقابل صنعت نفت و پدیده موفق به کلین شیت شده برای سومین بازی متوالی درون دروازه می‌ایستد و در سودای سومین کلین شیت متوالی خواهد بود. در خط دفاعی به نظر می‌رسد همانند بازی گذشته محمد دانشگر، عارف غلامی و سیاوش یزدانی حضور داشته باشند و احمد موسوی به آنها ملحق می‌شود.

در خط میانی مهدی پور و مسعود ریگی که به بازیکنان اصلی تیم تبدیل شده در کنار رضاوند بازی می‌کنند و در غیاب دیاباته در خط حمله آرمان رمضانی، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری بازی خواهند کرد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، احمد موسوی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، آرمان رمضانی و امیر ارسلان مطهری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر سیرجان استقلال تهران ترکیب احتمالی استقلال تهران ترکیب احتمالی ترکیب احتمالی استقلال تهران گل گهر سیرجان گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو