Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد گفت:‌مردم با حضور پرشور خود در انتخابات 28 خرداد بار دیگر به استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و همچنین دشمنان یک نه بزرگ گفتند.

وی افزود: دشمنان داخلی ما هم کمتر از اروپایی‌ها و آمریکا عمل نکردند و تمام تلاش خود را برای عدم حضور مردم در انتخابات به کار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند. مردم همانند ابتدای انقلاب اتحاد خود را حفظ کردند و با حضور در این انتخابات نشان دادند که همیشه پای این انقلاب و نظام هستند.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: مردم همچنان با اتحاد و همدلی و حمایت‌شان از نظام حرمت خون شهدا را حفظ کرده و می‌کنند و محکم ایستاده‌اند و گوش‌شان به زبان رهبر است.

وی افزود: دشمنان ما اعم از داخلی و خارجی باید بدانند که آنها نمی‌توانند بین صفوف به هم پیوسته مردم فاصله انداخته و انشقاق و افتراق ایجاد کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: مردم در طول 42 سال پس از پیروزی انقلاب در همه صحنه‌ها حاضر بودند و در تمام ناهمواری‌ها اعم از جنگ تحمیلی، جنگ‌ها و درگیری‌ها در مناطق مختلف کشور که دشمنان داخلی و خارجی به راه انداخته بودند و ... مردم فعالانه حضور داشتند. مردم هم در زمان امام و هم در زمان حال در کنار ولایت بوده و هستند. 

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: دشمنان ما حتی در بحث کرونا هم کشورهای مختلف را از فروش واکسن کرونا به ایران منع کردند؛ مردم ایستادگی کردند و دیدیم که پیروز این عرصه هم مردم بودند. 

وی افزود: حدود 500 شبکه خارجی علیه نظام، مردم و رهبری تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند و مردم را تشویق می‌کردند که پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند اما مردم بدون توجه به این فضاسازی‌های این رسانه‌ها برخلاف خواسته دشمنان داخلی و خارجی در انتخابات شرکت کردند و پیروز میدان هم امروز مردم هستند.

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: مردم ولی‌نعمتان این نظام هستند. مردم هستند که این انقلاب محکم سرجای خود ایستاده و ان‌شاءالله تا ظهور امام عصر (عج) در کنار ولایت و رهبری ایستاده‌اند و امیدواریم در چهار سال پیش‌رو اتفاقات خوبی را با ریاست آقای رئیسی بر قوه مجریه شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس نماینده مردم آمل در مجلس مردم در انتخابات دشمنان داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی

فرارو- علامه محمد امین شهیدی رئیس امت واحده پاکستان گفته است که مردم پاکستان به عنوان ملتی سرافراز، رئیس جمهور ایران را یک رهبر مذهبی و انقلابی می‌دانند.

به گزارش فرارو، علامه محمد امین شهیدی اظهار کرد: ابراهیم رئیسی به دلیل ویژگی‌ها و خصوصیات شخصی‌اش، فردی ممتاز است. او مجتهد، فقیه، دکتر، عالم دین، قاضی است و بسیاری ویژگی‌های دیگر نیز دارد. او به عنوان رئیس حکومت اسلامی، شخصیت بسیار ارزشمندی برای مردم پاکستان است.

وی افزود: مردم پاکستان از استقبال عمومی از این قهرمان که در دوران ریاست جمهوری او برای اولین بار در تاریخ تصمیم جسورانه‌ای علیه دولت غاصب کودک کش صهیونیستی گرفته شد، هیجان زده هستند.

رئیس امت واحده پاکستان گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهور ایران بر قوت اشتراکات سیاسی، دیپلماتیک، فرهنگی، مذهبی و تاریخی دو کشور بیفزاید.

وی با بیان اینکه قلب مردم پاکستان برای چنین رهبران انقلابی می‌تپد که عزت و کرامت را نشان می‌دهند اضافه کرد: سفر آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران نه تنها نقطه عطف مهمی از نظر دیپلماتیک و سیاسی خواهد بود، بلکه برای مسلمانان شیعه و سنی پاکستان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

علامه محمد امین شهیدی گفت: مردم پاکستان مشتاق دیدار رهبر کبیر امت اسلامی آیت الله رئیسی از نزدیک هستند و از گفتگو‌های ایشان بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی خاورمیانه و روابط پاکستان و ایران، سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان بسیار حائز اهمیت است. در سفر سه روزه وی به پاکستان، استقبال مردمی مثال زدنی و پرشور مردم ثابت خواهد کرد که او در هیچ کشور دیگری نیست، بلکه در کشور خودش است. هر جوان سرافراز پاکستان و هر پاکستانی مشتاق استقبال از رئیس جمهور ایران است.

رئیس امت واحده پاکستان در پایان گفته با سفر رئیس جمهور ایران، هر دو کشور به یکدیگر نزدیک خواهند شد و سوء تفاهم‌ها برطرف می‌شود و با شانه به شانه ایستادن در برابر دشمنان مشترک، جلوه‌های عملی وحدت متقابل به وجود می‌آید.

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند