Web Analytics Made Easy - Statcounter

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "خبر ٢٩.٥ درصد رینگ چهارم در محدوده شهر اصفهان احداث شده است"، "آغاز فعالیت جمعه بازار بعثت"، "پاسداری از محیط زیست شهری یک مأموریت الزامی است"، "ارائه اصفهان کارت رایگان به افراد دارای معلولیت"، "پیام تبریک شهردار اصفهان به منتخبان ششمین دوره شورای شهر"، "پردیس اختصاصی مادر و کودک در مشهد افتتاح می‌شود"، "مهاجرت معکوس برای طبقه خلاق در اصفهان / انجام اقدامات زیربنایی در حوزه بین الملل شهرداری"، "فرآیند تأمین منابع مالی برای شهرداری‌ها / ضرورت اصلاح این سیستم چیست؟ "، "مدیریت پسماند از طریق رادیو بومرنگ آموزش داده می‌شود"، "حقوق معوقه در شهرداری نداریم "۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۹.۵ درصد رینگ چهارم در محدوده شهر اصفهان احداث شده است

خبر ٢٩.٥ درصد رینگ چهارم در محدوده شهر اصفهان احداث شده است در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

مدیر پروژه رینگ چهارم اصفهان گفت: از مجموع حلقه حفاظتی واقع شده در محدوده شهرداری اصفهان تاکنون ۱۳.۵ کیلومتر معادل ۲۹.۵ درصد مسیر احداث شده است.

آغاز فعالیت جمعه بازار بعثت

آغاز فعالیت جمعه بازار بعثت نیز توجه مخاطبان کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: جمعه بازار بعثت از جمعه این هفته فعالیت خود را آغاز می‌کند.

پاسداری از محیط‌زیست شهری یک مأموریت الزامی است

صحبت‌های شهردار اصفهان مبنی بر پاسداری از محیط زیست شهری یک مأموریت الزامی است هم از پربازدیدترین های ایمنا در هفته گذشته بود.

شهردار اصفهان گفت: توسعه، همواره یک ضرورت برای نیازهای فزاینده شهروندان است اما توجه به ابعاد انسانی شهر چه بسا ضروری‌تر و مهم‌تر باشد.

ارائه اصفهان کارت رایگان به افراد دارای معلولیت

خبر ارائه اصفهان کارت رایگان به افراد دارای معلولیت نیز مورد استقبال مخاطبان کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از ارائه "اصفهان کارت" رایگان به معلولان این کلانشهر خبر داد.

پیام تبریک شهردار اصفهان به منتخبان ششمین دوره شورای شهر

پیام تبریک شهردار اصفهان به منتخبان ششمین دوره شورای شهر نیز از پربازدیدترین های سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

شهردار اصفهان در پیامی به ۱۳ عضو منتخب شورای ششم شهر اصفهان تبریک گفت.

پردیس اختصاصی مادر و کودک در مشهد افتتاح می‌شود

افتتاح پردیس اختصاصی مادر و کودک در مشهد نیز توجه مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

شهردار مشهد از افتتاح پروژه پردیس اختصاصی مادر و کودک در شنبه آینده خبر داد.

مهاجرت معکوس برای طبقه خلاق در اصفهان / انجام اقدامات زیربنایی در حوزه بین الملل شهرداری

گزارش مهاجرت معکوس برای طبقه خلاق در اصفهان نیز از جمله گزارش‌های پربازدید هفته پیش کلانشهرهای ایمنا بود.

شهردار اصفهان گفت: با توجه به وجود دانشگاه‌های معتبر و جوانان تحصیل‌کرده در اصفهان، باید ظرفیت‌های لازم برای کسب و کار فراهم شود و نخبگان امیدوار و حمایت مالی شوند تا با این اقدام مهاجرت معکوس را برای طبقه خلاق در اصفهان راه بیندازیم.

فرآیند تأمین منابع مالی برای شهرداری‌ها / ضرورت اصلاح این سیستم چیست؟

ضرورت اصلاح سیستم فرآیند تأمین منابع مالی برای شهرداری‌ها هم از گفت و گو های پر مخاطب ایمنا در هفته گذشته بود.

در نظر داشتن منابع درآمدی پایدار برای اداره شهر موجب شده تا در صورت بروز هرگونه چالش، روند توسعه شهر با کمترین اخلال مواجه شود.

مدیریت پسماند از طریق رادیو بومرنگ آموزش داده می‌شود

خبر مدیریت پسماند از طریق رادیو بومرنگ آموزش داده می‌شود نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از طراحی و ساخت مجموعه پادکست‌های آموزشی این سازمان تحت عنوان رادیو بومرنگ خبر داد.

حقوق معوقه در شهرداری نداریم

خبر حقوق معوقه در شهرداری نداریم نیز نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صحیح و مدبرانه در این دوره مدیریت شهری، انضباط مالی به معنای واقعی در شهرداری اصفهان ایجاد شده است.

کد خبر 502963

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار اصفهان اصفهان حقوق مشهد رینگ چهارم جمعه بازار بعثت محيط زيست توسعه معلولان اصفهان کارت شهرداری مشهد رادیو مدیریت پسماند منابع مالی حقوق معوقه کارکنان انضباط مالی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ایمنا در هفته گذشته کلانشهرهای ایمنا ایمنا در هفته جمعه بازار بعثت شهرداری اصفهان مدیریت پسماند شهردار اصفهان محدوده شهر احداث شده مهاجرت معکوس رادیو بومرنگ اصفهان کارت شهر اصفهان اصفهان گفت رینگ چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» انجام خواهد شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان به اهالی دیار نصف جهان و دعوت از آن‌ها برای شرکت در برنامه‌های شاخص شهری، همچنین با ابراز خرسندی تقارن آن با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این هفته دیدار از خانواده شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» همراه با اهدای کتاب «بی‌صدا باران» به خانواده معظم شهدا انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد محله محوری در اجرای برنامه‌ها افزود: منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان به برگزاری کارگاه‌های آموزش صنایع دستی، آشنایی دانش آموزان با مفاخری همچون شیخ بهایی و آثار وی، بزرگداشت شعرای محله قدیم دستگرد و ویژه برنامه شب خاطرات محله دنبه با هدف جمع‌آوری تاریخ شفاهی این محله خواهد پرداخت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان این منطقه می‌توانند با مراجعه به شبکه اطلاع‌رسانی فرهنگی منطقه از برنامه‌هایی همچون تورهای گردشگری از اماکن تاریخی، بازی‌های بومی محله‌ای، ویژه‌برنامه پخت غذاهای سنتی اصفهان و سایر برنامه‌های فرهنگی در این هفته بهره‌مند شوند.

کشانی با قدردانی از تمام فعالان فرهنگی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: این هفته ایستگاه ورزش صبحگاهی در محله کشاورزی افتتاح و ویژه برنامه فرهنگی «اصفهان زیبای من» در بوستان زمزم برگزار خواهد شد.

کد خبر 746929

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟