Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی گفت: ۴۴ کانون فرهنگی و دارالقرآن در لرستان تابستان امسال میزبان اوقات فراغت دانش آموزان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله مومنی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: برای پُر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان برنامه ریزی های لازم انجام شده که در این راستا ۳۰ کانون فرهنگی تربیتی و ۱۴ دارالقرآن در سراسر استان کلاس هایی را برای تابستان در نظر گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این مراکز، اماکن ورزشی و یک مرکز فنی حرفه ای برای دانش آموزان دختر و یک مرکز برای دانش آموزان پسر در شهرستانها در نظر گرفته شده تا بتوانند آموزش های مهارتی را ارائه دهند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برنامه طرح هجرت تصریح کرد: طرح هجرت با اولویت تعمیر و ترمیم مدارس حاشیه شهر در دستور کار قرار دارد که در تابستان با حضور دانش آموزان اجرا خواهد شد.

مومنی عنوان کرد: فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان از روز شنبه پنجم تیرماه در استان آغاز می شود که با توجه به شرایط کرونا، اولویت اجرای این برنامه ها در فضای مجازی است که این کلاسها بیشتر در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی، هنری، فرهنگی، قرآنی در ایام تابستان، بارگذاری محتواهای آموزشی در فضای مجازی ادامه دارد تا دانش آموزانی که تمایل دارند از این فضا استفاده نمایند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دانش آموزان اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم با موضوع تشریح برنامه‌های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی، به همراه رونمایی از پوستر حفظ عمومی از سوی سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

این نشست با حضور حجت الاسلام تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حجت الاسلام حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و دکتر بحرالعلوم، مسؤول دبیرخانه ملی حفظ و برخی مدیران قرآنی کشور برپا خواهد شد.

این نشست یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در سازمان دارالقرآن به نشانی خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان طالقانی، خیابان رشت، پلاک ۳۹، سازمان دارالقرآن الکریم، طبقه پنجم، سالن جلسات برپا خواهد شد.

کد خبر 6086501 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند