Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه فلسطین اقدام هندوراس در انتقال سفارتش به قدس اشغالی را نقض آشکار قوانین بین المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطین "وفا"، وزارت امور خارجه فلسطین این اقدام هندوراس را نقض قطعنامه‌های سازمان ملل در مورد وضعیت حقوقی و سیاسی شهر قدس دانست.

این آژانس اعلام کرد که نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل انتقال سفارت هندوراس از تل‌آویو به قدس اشغالی را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه فلسطین این اقدام هندوراس را خصمانه و علیه فلسطینی‌ها خواند و اعلام کرد، تصمیم رئیس جمهور هندوراس او را در جای اشتباهی از تاریخ قرار داد.

این وزارتخانه تاکید کرد اخیر هندوراس با به رسمیت شناختن دولت فلسطین به پایتخی قدس شرقی در سال ۲۰۱۱ مغایرت دارد.

وزارت خارجه فلسطین خاطرنشان کرد: رئیس جمهور هندوراس هیچ اهمیتی به تاریخ شریف مبارزات مردم آمریکای مرکزی در برابر استعمار نمی‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندوراس خارجه فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»

به گزارش «تابناک» به نقل از یورو نیوز، برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب.س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند