Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزرا و مسئولان دستگاه‌های اقتصادی کشور درگذشت دو تن از خبرنگاران ایرنا و ایسنا را در حادثه غم انگیز واژگون شدن اتوبوس حامل جمعی از خبرنگاران رسانه‌های کشور را، تسلیت گفتند.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن تسلیت وزرا و مسئولان دستگاه‌های اقتصادی کشور به شرح ذیل است:

تسلیت وزیر جهاد کشاورزی در پی درگذشت دو خبرنگار ایرنا و ایسنا
وزیر جهاد کشاورزی در پیامی درگذشت دو تن از خبرنگاران ایرنا و ایسنا را در حادثه غم انگیز واژگون شدن اتوبوس حامل جمعی از خبرنگاران رسانه‌های کشور در ماموریت بازدید از دریاچه ارومیه، تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام آقای کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
خدمت در عرصه سنگین، پر دامنه و خطیر ارتباطات و رسانه مستلزم تعهد و مسئولیت پذیری جامعه رسانه‌ای کشور و خبرنگاران فکور و صبوری است که تا پای جان برای توسعه و بسط آگاهی شوق خدمت دارند.
حادثه تلخ و ناگوار برای خبرنگاران متعهد و خلاق حوزه محیط زیست و درگذشت تاسف بار خبرنگاران خبرگزاری‌های وزین ایرنا و ایسنا موجب اندوه فراوان شد.
این ضایعه دلخراش را به خانواده‌های محترم ایشان و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان نیز برای آسیب دیدگان این حادثه سلامتی و شفای عاجل خواهانم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درگذشت دو خبرنگار را تسلیت گفت
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درگذشت خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت کاپیتان تورج دهقانی زنکنه معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به این شرح است:‌
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبر حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و در پی آن درگذشت دو تن از خبرنگاران عزیز کشورمان خانم‌ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
تلاش‌ها و خدمات ارزشمند خبرنگاران عزیز کشورمان که جان خود را در راه آگاهی و انجام رسالت خطیر خبررسانی گذاشتند تکریم می‌کنیم.
این ضایعه دردناک را به خانواده‌های ایشان و جامعه خبری کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای آن عزیزان علو درجات و برای مجروحان این حادثه، بهبودی و شفای عاجل خواستارم.
روحشان شاد و یادشان گرامی
تورج دهقانی زنگنه

معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری
پیام تسلیت وزارت نیرو در پی جان باختن دو تن از خبرنگاران محیط زیست
دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با صدور پیامی، جان باختن دو تن از خبرنگاران محیط زیست در پی سانحه رانندگی را تسلیت گفت.
متن پیام این وزارتخانه به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تالم و تاثر با خبر شدیم دو تن از خبرنگاران محیط زیست رسانه‌های مطرح کشور که به دعوت سازمان محیط زیست کشور و ستاد احیای دریاچه ارومیه برای بازدید از روند احیای این دریاچه به استان آذربایجان‌غربی سفر کرده بودند، در جاده ارومیه - نقده دچار سانحه رانندگی شده و جان خود را از دست دادند.
دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو درگذشت خبرنگاران مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا را به خانواده محترم این دو عزیز و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گوید و برای مصدومان این حادثه آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارد.

تسلیت گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت درگذشت دو خبرنگار
گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی اعلام کرد: حادثه سقوط اتوبوس و درگذشت دو نفر از همکاران رسانه‌ای، دردی جانکاه بر خانواده‌های آنان و جامعه رسانه کشور نشاند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو درگذشت این خبرنگاران را ابتدا به خانواده‌های داغدارشان و سپس به سایر همکاران و فعالان عرصه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گوید.
یاد بانوان مرحومه، خانم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی از خبرنگاران فعال در حوزه محیط زیست دو خبرگزاری ایسنا و ایرنا که حین انجام ماموریت و در حادثه واژگونی اتوبوس جان خود را از دست دادند را گرامی می‌داریم.
ایران‌خودرو برای این عزیزان غفران و آمرزش الهی و برای خانواده دردمندشان صبوری آرزومند است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزرا مسئولان دو تن از خبرنگاران سازمان هواپیمایی ایرنا و ایسنا رسانه ای کشور ایران خودرو جامعه رسانه کشور تسلیت درگذشت دو محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور