Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی جمشید پور در گفت گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی و چاقوکشی توسط یکی از اراذل اوباش در یکی از محله‌های شهر ایلام و در پی آن مجروحیت ۳ نفر از شهروندان، با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری این فرد هنجار شکن به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به متواری شدن متهم قبل از رسیدن ماموران انتظامی به محل، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی عامل تیراندازی و در پیگیری‌ها مشخص شد متهم به خارج از استان متواری شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام ادامه داد: کارشناسان پلیس با انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی رد پای این فررد هنجارشکن در مرکز یکی از استان‌های همجوار پیدا کردند.

او تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفق پلیسی متهم را که با یک خودروی عبوری قصد ورود به استان ایلام را داشت با رعایت جوانب حقوق شهروندی خودرو حامل متهم در محور حمیل به ایلام متوقف و وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار، خصومت شخصی عنوان کرد، خاطرنشان کرد: متهم در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جمشید پور گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند از هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی شهروندان کنند مقتدارانه و در چهارچوب قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اراذل و اوباش دستگیری متهم رعب و وحشت تیراندازی غیرمجاز امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • چاقوکشی در مدرسه‌ای در منطقه ولز در انگلیس
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر