Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@08:02:08 GMT

برنامه بازی‌های امروز لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۷۸۲۸

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری ۵ مسابقه آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر از امروز (جمعه) با برگزاری ۵ مسابقه آغاز می‌شود. ادامه این هفته از مسابقات در روز‌های شنبه و یکشنبه پیگیری خواهد شد.

تیم‌های مدعی پرسپولیس و استقلال در نخستین روز مسابقات به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماشین سازی - نساجی/ جمعه ساعت ۱۹:۱۰

روز جمعه یک دیدار مهم در انتهای جدول لیگ برتر برگزار می‌شود. ماشین سازی که با ۱۱ امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد، چاره‌ای جز پیروزی مقابل نساجی نخواهد داشت. نساجی هم با ۲۵ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

ماشین سازان در ۸ مسابقه اخیر خود در لیگ برتر بردی نداشته و ۵ بازی را هم باخته‌اند.

نساجی هم تحت هدایت ساکت الهامی در ۲ بازی آخر با حداقل گل، حریفان را شکست داده است. آنها موفق شده‌اند فولاد و نساجی را با یک گل شکست دهند.

البته نساجی در بازی‌های خارج از خانه لیگ بیستم، نتایج بدی نگرفته است. آنها ۹ امتیاز از ۲۲ امتیاز خود را در بازی‌های خارج از خانه کسب کرده‌اند.


مس رفسنجان - پرسپولیس/ جمعه ساعت ۱۹:۱۵

مس که یکی از پدیده‌های لیگ بیستم بوده است، کار سختی در هفته بیست و چهارم مقابل پرسپولیس خواهد داشت. شاگردان ربیعی با ۲۸ امتیاز در رده نهم لیگ برتر قرار دارند.

مسی‌ها البته در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته اند. آنها ۳ مسابقه آخر خود در لیگ برتر را باخته‌اند.

پرسپولیس هم که با قدرت به سمت قهرمانی پنجم پیش می‌رود، این هفته یک جام دیگر به جام‌های خود اضافه کرد. سرخپوشان پایتخت با پیروزی مقابل تراکتور عنوان قهرمانی سوپرجام ایران را کسب کردند.

شاگردان یحیی گل محمدی در ۲ بازی آخر خود مقابل ذوب آهن و استقلال به پیروزی رسیده‌اند. آنها در بازی رفت هم با یک گل از سد مس گذشتند.


ذوب آهن - آلومینیوم/ جمعه ساعت ۱۹:۴۰

تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم در دیگر مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. ذوب آهن حال و روز خوبی در جدول لیگ برتر ندارد و با ۲۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

آلومینیوم هم با ۳۵ امتیاز رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. آنها این شانس را دارند که برای کسب سهمیه با تیم‌هایی مثل استقلال، فولاد و گل گهر رقابت کنند.

نفت آبادان - سایپا / جمعه ساعت ۲۰:۵۰

نفت و سایپا هم دیگر مسابقه هفته بیست و چهارم را برگزار می‌کنند. نفت حال و روز خوبی در لیگ برتر ندارد و در ۴ بازی از ۵ دیدار آخر خود، شکست خورده است.

نفت و سایپا همسایه یکدیگر در جدول لیگ برتر هستند. نفت با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. سایپا هم ۲۵ امتیازی و سیزدهم است.

سایپا هم که تغییراتی روی نیمکت داشت، با روی کار آمدن فراز کمالوند ۲ برد متوالی مقابل پیکان و فولاد داشته است.

استقلال - گل گهر سیرجان/ جمعه ساعت ۲۱:۵۰

بدون شک در حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر، تیم‌های استقلال تهران و گل گهر سیرجان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. این ۲ تیم رقابت شدیدی با یکدیگر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند.

استقلال این هفته در یک بازی معوقه با ۲ گل از سد پدیده گذشت تا شاگردان فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس با گل گهر از لحاظ روحی به آمادگی کافی برسند.

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال ، فوتبال ایران ، پرسپولیس ، استقلال تهران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران پرسپولیس استقلال تهران هفته بیست و چهارم جدول لیگ برتر امتیاز در رده جمعه ساعت سایپا هم ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران امروز در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد که این بازی با برتری ۲ به صفر ذوب آهن به پایان رسید.    هر دو گل میزبان در وقت‌های تلف شده به ثمر رسید.       ذوب‌آهن با این برد ۳۳ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و آلومینیوم اراک با این شکست ۳۰ امتیازی ماند به در رده دهم نزول کرد.     ورزشگاه فولادشهر   تیم داوری: سعید رحیمی‌مقدم؛ کمک‌ها: حسن انتظاری، امید افخمی و شاهین یزدانی؛ ناظر: حیدر شکور   ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، گریگول چابرادزه (۶۹- ارشیا سرشوق)، علی مصلح، امید لطیفی (۶۲- محمد جواد محمدی)، مهرداد رضایی، کمال کامیابی‌نیا (۶۹- فردین یوسفی)، محمدحسین اسلامی (۶۲-محسن آذرباد)، مجید علیاری (۸۶- احمد شریعت زاده). سرمربی: محمد ربیعی   ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، مهران موسوی، میلاد بدرقه، احسان قهاری، امیر نوری (۶۳- علیرضا نقی زاده)، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، محمدامین کاظمیان، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی (۸۶- شروین بزرگ)، احسان قهاری (۸۶- ابوافضل سلیمانی). سرمربی: مجتبی حسینی   کارت زرد: فریبرز گرامی، ارشیا سرشوق و محسن آذرپاد از ذوب آهن و امیر نوری و احمد گوهری از آلومینیوم    شرح گل:    گل اول ذوب آهن (دقیقه ۲+۹۰): فردین یوسفی هافبک جوان ذوب آهن در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با چرخش ناگهانی و ضربه فنی دروازه احمد گوهری را باز کرد     گل دوم ذوب آهن (دقیقه ۸+۹۰):حرکت سریع محمدجواد محمدی از میان میدان با پا به توپ او همراه شد و پس از نفوذ به محوطه جریمه و ضربه دقیق و محکم دروازه آلومینیوم باز شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد