Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تصمیم AFC به برگزاری بازی نمایندگان عربستان با ایران در زمین بی طرف به فدراسیون ایران ابلاغ شد.

به گزارش مشرق، نضال بحران سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه با شبکه العربیه عربستان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم خود را به برگزاری بازی های نمایندگان عربستان با ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گرفته تا در زمین بی طرف برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه با فدراسیون های ایران و عربستان نامه نگاری کرده و از هر دو فدراسیون درخواست کرد تا دو هفته آینده میزبان استقلال مقابل الهلال و میزبان النصر مقابل تراکتور را مشخص کنند.

ای اف سی در حالی این موضوع را اعلام کرده که تیم های استقلال و فولاد در مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز برگزار شد در عربستان مقابل حریفان خود به میدان رفتند و این تصور به وجود آمد که مناقشه ایران و عربستان برای بازی در کشورهای هم به پایان رسیده است اما با صحبت های اخیر سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شده که هنوز مشکلات پابرجاست. باید دید واکنش فدراسیون فوتبال در قبال این خواسته AFC چیست.


 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اتوبوس خبرنگاران کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد

به گزارش جام جم آنلاین، مختاری از داوران مطرح آسیا است که تجربه قضاوت در بیشتر مسابقات مهم آسیا و جهان را در کارنامه دارد. او در پیکارهای قهرمانی رده‌های سنی آسیا در دالیان چین، فینال رده سنی کمتر از ۱۵ سال را قضاوت کرد.

مهدی مختاری در دوره قبل رقابت‌های بازی‌های آسیایی هم حضور داشت.

دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد