Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش از جذب ٢۵ هزار نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی و دوره یکساله مهارت آموزی خبر داد و گفت: امسال ٢۵ هزار دانشجومعلم در دوره چهار ساله دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.

خبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران نوشت: قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش درباره وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده و وضعیت کمبود معلم در سال تحصیلی پیش رو بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی در سال تحصیلی جدید حدود ١٩٧ هزار کمبود معلم داریم ضمن آنکه قانون به ما اجازه نمی‌دهد تا نیروی جدید حق التدریسی استخدام کنیم بنابراین باید این خلا را با استفاده از روش‌هایی، چون استفاده از اضافه تدریس معلمان و بکارگیری معلمان در آستانه بازنشستگی جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به برگزاری آزمون استخدامی جدید در مرداد اشاره کرد و گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با سازمان امور اداری استخدامی و اعلام نیاز با این مجموعه کار‌های مقدماتی در تیرماه در حال انجام است.

معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش از جذب ٢۵ هزار نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی و دوره یکساله مهارت آموزی خبر داد و گفت که علاوه بر آن اگر سازمان اداری استخدامی مجوز لازم را بدهد ٩ هزار و ۵٠٠ پذیرفته شده کارنامه سبز را هم به کار می‌گیریم.

احمدی لاشکی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مرداد بعد از تعیین تکلیف و اعلام نتایج دوره‌های یکساله را می‌گذرانند.

او تصریح کرد: امسال همچنین ٢۵ هزار دانشجومعلم در دوره چهار ساله دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: افرایش سهم سوابق تحصیلی در کنکور به ۶۰ درصد

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: معلمان آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معلمان آموزش و پرورش آزمون استخدامی آموزش و پرورش جذب ٢۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی آموزش و پرورش در حالی اسفند سال گذشته برگزار شد که از همان ابتدا وزارت آموزش و پرورش از همکاری سازمان سنجش خبر داده و گفته بود نتایج این آزمون بنا بر قول سازمان سنجش ۱۴ فروردین اعلام می‌شود.

از همان زمان با توجه به زمان اندک باقی مانده معلوم بود سازمان سنجش توانایی پاسخگویی و اعلام نتایج آزمون در حدود ۲۰ روز کاری را ندارد.

پس از ۱۴ فروردین و به دنبال انتظارات مردم، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

مسؤولان آموزش و پرورش پیش از این بارها اعلام کردند که قرار است امسال به سرعت و به دقت مراحل اعلام نتایج، مصاحبه و گزینش را انجام دهند تا نومعلمان پس از طی یک دوره کوتاه آموزش معلمی از ابتدای مهر در کلاس‌های درس تدریس داشته باشند.

این در حالی است که در ایستگاه اول اعلام نتایج، سازمان سنجش به وعده خود عمل نکرده است.

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد سازمان سنجش تا پایان فروردین هم نتوانست اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی را اعلام کند و تنها قرار است در هفته پیش رو زمان دقیق اعلام نتایج مشخص شود.

البته یکی از مسؤولان سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ابراز امیدواری کرد تا پایان هفته آتی نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شود.

کد خبر 6082597 علی قدمی

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام