Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@20:03:13 GMT

ساعت بازی فوتبال استقلال – گل گهر سیرجان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۷۹۱۴

ساعت بازی فوتبال استقلال – گل گهر سیرجان

تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر امروز در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. به گزارش پول نیوز، رقابت‌های لیگ برتر بعد از وقفه‌ای تقریبا طولانی مدت که به دلیل بازی‌های تیم ملی در مرحله انتخابی بود از سر گرفته می‌شود و امشب در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های استقلال و گل گهر به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته استقلال پیش ازاین دیدار در بازی معوقه از هفته بیست و یکم با پدیده مشهد دیدار کرده که آن بازی را با دو گل برنده شده و جایگاهش در رتبه سوم جدول رده بندی را تقویت کرده است.   استقلال و گل گهر سیرجان امشب از ساعت ۲۱.۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند تا به نوعی، برنده جنگ سهمیه مشخص شود؛ در جدول رده بندی، استقلال از ۲۳ بازی ۴۰ امتیازی است و پشت سر دو تیم سپاهان و پرسپولیس در رده سوم ایستاده است. گل گهر، اما نزدیک‌ترین تعقیب کننده استقلال در جدول است؛ شاگردان قلعه نویی ۳۵ امتیازی هستند و می‌دانند برای حفظ امید به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا این بازی را نباید واگذار کنند.

امروز به غیر از دیدار استقلال و گل گهر که حساس‌ترین بازی روز محسوب می‌شود ۴ بازی دیگر هم برگزار می‌شود.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اخبار فوتبال اخبار ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال پول نیوز استقلال و گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه شرق آسیا برگزار شد امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

تک گل اولسان در این دیدار را «لی دونگ گیونگ» در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد تیم فوتبال العین امارات میزبان الهلال خواهد بود اما این بازی به دلیل شرایط بد جوی در امارات و سیل شدید که قرار بود دیروز برگزار شود لغو و به امروز ساعت ۱۹:۳۰ موکول شد.

کد خبر 6081193

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین