Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: درجریان شناسایی و برخورد ماموران با ۳ نفر متخلف شکار غیرمجاز در پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد، ماموران یگان حفاظت محیط زیست در این منطقه، موفق به دستگیری یک نفر از این متخلفان مسلح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در پی این اقدام، یکی از متخلفان متواری شده، به سمت ماموران شروع به تیراندازی می‌کند و درنهایت یکی از محیط بانان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله متخلفان قرار می‌گیرد و هر ۳ متخلف متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید

درگیری شبانه قاچاقچیان چوب با محیط‌بانان منطقه حفاظت شده هلن

احمدی اضافه کرد: پس از این رخداد، حفاظت محیط زیست استان با دستور مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی و پلیس آگاهی موفق به شناسایی ضارب و دیگر متخلفان شد.

او ادامه داد: پس از انجام مراحل قانونی، ضارب محیط بان به ۳ سال حبس و پرداخت دیه، و دو متخلف دیگر به یک سال حبس محکوم شدند. وی اذعان کرد: ۲ نفر از این متخلفان از استان همجوار و دارای سابقه کیفری شکار غیرمجاز بوده اند.

احمدی با اشاره به لزوم برخورد قاطع با متخلفان برای ایجاد بازدارندگی تاکید کرد: محیط بانان استان برای حفاظت از سرمایه‌های ملی و انفال الهی با جدیت انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده شکار غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز گفت: طی گشت و کنترل منطقه حفاظت شده کالمند، سه نفر شکارچی غیرمجاز توسط ماموران یگان این منطقه دستگیر شدند. 

روح الله زارع افزود: از متخلفان یک قبضه اسلحه گلوله زنی غیر مجاز جنگی بی بی کلاش، آثار شکار یک راس کل وحشی، چاقو و دیگر ادوات شکار کشف شد. 

وی خاطرنشان ساخت: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز