Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@02:26:39 GMT

خطر ۸۰۰ هزار یورویی بیخ گوش پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۷۹۵۵

خطر ۸۰۰ هزار یورویی بیخ گوش پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین، در یک ماه اخیر بحث جدایی بوژیدار رادوشوویچ، اصلی ترین بحث هواداران پرسپولیس بوده است. تلاش‌هایی برای بازگشت این بازیکن انجام شده اما با وجود شروع مجدد لیگ، هنوز خبری از حضور دروازه‌بان کروات نیست.

در همین حال ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس در آخرین اظهارات خود درباره این بازیکن گفت: او درخواست‌هایی داشت که باشگاه کاملا با درخواست‌های او موافقت کرده و به او گفتیم به ایران بیاید تا کلیه مطالباتی که دارد را دریافت کند و فکر می‌کنم دو یا سه بار نامه ارسال کردیم و منتظریم که بیاید و تیم را همراهی کند چون ما دو جام نزدیک داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه کلیه درخواست‌های او را پذیرفته و هم مکتوب و هم شفاهی به او اعلام کرده است.

بوژیدار رادوشوویچ درباره اظهارات سخنگوی باشگاه پرسپولیس به ایسنا گفت:ابراهیم شکوری آخرین شخصی است که باید در مورد من و پرونده من صحبت کند... همه این مسائل به خاطر او و بی احترامی‌هایش به من و خانواده‌ام ایجاد شده اما حالا صحبت می‌کند.

این اظهارات صریح بوژیدار رادوشوویچ که پنج سال از حضورش در پرسپولیس می‌گذرد، نشان می‌دهد، او که به بازیکنی بی‌حاشیه در پرسپولیس معروف بود و در طی این سال‌ها با مشکلات مالی باشگاه همراهی کرده و بی مشکل به کارش ادامه داده، حالا به خاطر آنچه که این بازیکن آن را بی احترامی‌های ابراهیم شکوری خوانده اقدام قانونی را در پیش گرفته و در میانه فصل نامه فسخ قراردادش را به باشگاه داده است.

اگر رادوشوویچ رونوشت نامه فسخ قراردادش را برای فیفا ارسال کند، نه تنها پرسپولیس تا پایان فصل، دروازه‌بان دوم مطمئن در اختیار ندارد، بلکه باید تمام مبلغ قرارداد این دروازه‌بان در سه فصل آینده را نیز بپردازد و این یعنی یک پرونده ۸۰۰ هزار یورویی علیه پرسپولیس.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رادوشوویچ پرسپولیس ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قیمت مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران در جدیدترین ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت «2 میلیون یورو» کاهش یافت.مهدی طارمی پیش از این با ارزش 12 میلیون یورویی گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می رفت. یعنی بیش از 140 میلیارد تومان ارزش ستاره ایرانی کاهش یافته است. به نقل از فارس پورتو بعد از تصمیم طارمی در زمستان مبنی بر سفر به ایتالیا برای حضور در تست های پزشکی این بازیکن ایرانی را در لیست سیاه تیمش قرار داد.طارمی در 3 ماه گذشته بیش از 90 درصد بازی ها از لیست خارج شد یا نیمکت نشین بود تا از مهره کلیدی اژدها به یک بازیکن خارج از ترکیب تبدیل شود.هرچند طارمی با مخالفت مدیریت باشگاه پورتو و فشار هواداران سفر خود را در زمستان به ایتالیا لغو کرد ولی انتقال ستاره ایرانی در تابستان به صورت رایگان به نراتزوری تقریبا قطعی است.طارمی هفته گذشته بعد از 4 ماه گل نزدن در لیگ پرتغال به دلیل خروج از ترکیب دوباره گلزنی کرد که در زیر می توانید تماشا کنید.

سایت ترانسفر مارکت گزارش می دهد که طارمی به دلیل «نیمکت نشینی های مدام و خروج از ترکیب پورتو» با افت 2 میلیون یورویی مواجه شده است.بر اساس گزارش این رسانه آماری، ارزش طارمی در سال 2022 تا 20 میلیون یورو افزایش یافت اما در در طی یک سال اخیر قیمت ستاره ایرانی با کاهش 10 میلیون یورویی یعنی به نصف رسیده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895821

دیگر خبرها

  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • سرمایه گذاری 10 میلیارد یورویی روسیه در خطوط شرقی
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!