Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران ایرنا و ایسنا که عصر چهارشنبه در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان‌غربی جان باختند، برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران فقید ایرنا و ایسنا امروز جمعه ۴ تیرماه ساعت ۹ صبح در قطعه  ۲۵۵ بهشت زهرا تهران که به نام قطعه نام‌آوران نام‌گذاری شده است، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم جمع کثیری از اهالی رسانه، خانواده های خبرنگاران، دوستان و همکارانشان حضور دارند. حجت‌الاسلام محمود دعایی (مدیر مسوول روزنامه اطلاعات)، ابراهیم حاتمی‌کیا (کارگردان)، فرزاد حسنی (مجری)، محمد خدادی (معاون امور مطبوعاتی) محمدرضا نوروزپور (مدیرعامل ایرنا)، محمدجواد شوشتری (معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی)، عیسی علیزاده (معاون فرهنگی جهاددانشگاهی)، سید محمد مهدی‌زاده (رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی)، سعید لیلاز و محمد قوچانی (روزنامه‌نگار)، علی متقیان (مدیرعامل ایسنا)و ... از حاضران در این مراسم تا لحظه مخابره خبر هستند.

، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۰) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیران‌شهر شدند که اتوبوس آنان عصر همان روز در ۱۵ کیلومتری این شهرستان در منطقه بیگم قلعه پیران‌شهر دچار حادثه شد.

در این حادثه غم‌انگیز متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

--- --- ---

/ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهیدان سنگدوینی در مرکز گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ پیکر مرحومه حاجیه خانم شعبانی، مادر شهیدان عباسعلی و غلامعلی سنگدوینی امروز باحضور مردم شهیدپرور و قدرشناس گرگان پس از تشییع در جوار مزار فرزندان شهیدش در آستان امامزاده عبدالله (ع) آرام گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • پیکر علی‌اصغر رضایی نیک فردا تشییع می‌شود
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • تشییع پیکر مادر شهیدان گرامی در اسلام آباد غرب
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهیدان سنگدوینی در مرکز گلستان