Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین آغاز دور جدید مذاکرات درخصوص احیای برجام از هفته آینده رو محتمل دانست.

 میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین روز جمعه در توییتی نوشت: "غریزه‌ام به من می‌گوید که مذاکرات وین بر سر احیای برجام از هفته آینده یعنی حداکثر تا ۴ جولای ازسر گرفته خواهند شد و حتی ممکن است زودتر نیز این اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله قطعی نیست اما احتمال بالایی دارد."

 مذاکرات میان اعضای کمیسیون مشترک برجام درباره احیای توافق هسته‌ای در وین و با حضور آمریکا در مقر مذاکرات در هفته‌های گذشته در جریان بوده است.

آمریکا و ایران مذاکرات مستقیمی نداشته‌اند و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه رایزنی می‌کنند.

پربیننده ترین واکنش وزارت خارجه آمریکا به اظهارات واعظی بهترین تضمین برای عدم خروج دوباره آمریکا از برجام مذاکرات وین تقریبا در مراحل آخر است پیشرفت‌ هایی در مذاکرات جاری وین حاصل‌ شده است / تا بر سر همه چیز توافق نشود توافقی در کار نیست برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی: از کمک‌ها برای پایان‌عادلانه جنگ استفاده می‌کنیم

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، زلنسکی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از مجلس نمایندگان آمریکا، هر دو حزب و مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان بابت تصمیم خود برای نگه‌داشتن تاریخ در مسیر درست تشکر می‌کنم.

وی افزود که مصوبه جدید مجلس نمایندگان آمریکا «از گسترش جنگ جلوگیری کرده، هزاران و هزاران جان را نجات می‌دهد و به ملت‌های ما برای قوی‌تر شدن کمک می‌کند.»

زلنسکی همچنین در پیام ویدیویی شبانه خود گفت: ما حتما از کمک آمریکا برای تقویت ملت‌های خود و پایان دادن عادلانه به جنگ استفاده می‌کنیم؛ جنگی که پوتین باید در آن شکست بخورد.

مجلس نمایندگان آمریکا شنبه شب لایحه کمک ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری به اوکراین را تصویب کرد. این لایحه همچنین مجوز مصادره دارایی‌ها روسیه و انتقال آن به اوکراین را صادر کرده است.

دنیس شمیهال نخست وزیر اوکراین با استقبال از این اقدام آمریکا در تلگرام نوشت: ما منابع مهمی برای پیروزی و بازسازی دریافت می‌کنیم. از کشورهای دیگر که دارایی‌های روسیه را در اختیار دارند، می‌خواهم که از این الگو پیروی کنند.

کشورهای غربی از آغاز جنگ روسیه و اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، صدها میلیارد دلار کمک به کی یف ارائه کرده‌اند. کمک های نظامی به اوکراین در سال ۲۰۲۲ با مهمات توپخانه و آموزش آغاز شد و اکنون این کمک ها به تانک، سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته، موشک‌ها و مهمات خوشه ای گسترش یافته است.

دیگر خبرها

  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • آغاز اصلاح مسیر طایقان به قم در هفته‌های آینده
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • احیای برجام در میانه بحران؟
  • استقبال زلنسکی از کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • زلنسکی: از کمک‌ها برای پایان‌عادلانه جنگ استفاده می‌کنیم