Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:11:01 GMT

برای خرید امباپه؛ رئال با PSG وارد جنگ نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۸۰۸۶

برای خرید امباپه؛ رئال با PSG وارد جنگ نمی‌شود

باشگاه رئال مادرید همه تمرکز خود را روی مقاومت کیلیان امباپه در تمدید قرارداد با PSG گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، هر روز شایعات زیادی درباره آینده کیلیان امباپه و حتی ارلینگ هالند به گوش می رسد که رئال مادرید نقش اول همه آنها است. امباپه و هالند دو ستاره نوظهور جهان فوتبال هستند تمام تیم های بزرگ دنیا به دنبال جذب آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید ماه ها است که در تلاش است تا شاید بتواند یکی از این دو ستاره جوان را به سانتیاگو برنابئو ببرد، هر چند سپیدپوشان مادرید علاقه بیشتری به امباپه دارند. در حال حاضر تمرکز رئال مادرید بر این موضوع است که در رابطه با امباپه قدم اشتباهی برندارند.

در والدبباس دیگر جایی برای گمانه زنی و یا بازی های سیاسی و مطرح کردن نام بازیکن دیگری نیست؛ امباپه گزینه اول رئال است و هالند دومین گزینه و جز این دو هیچ بازیکن دیگری در کار نیست.

 

 

هیچ گزینه دیگری وجود ندارد و در مادرید بر این باورند که بهتر از این دو ستاره جوان گزینه ای برای رئال وجود نخواهد داشت، اگرچه تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات بسته شود همیشه ممکن است اتفاقات غیر منتظره ای رخ دهد. تابستان گذشته کاملا واضح بود که رئال به دنبال بازیکنان جدید نیست و اکنون نیز وضعیت به غیر از امباپه و هالند، همچنان همان است.

این هفته در فرانسه گزارش هایی منتشر شد که ادعا می کردند امباپه از سران PSG خواسته تا فورا اجازه خروج او را صادر کنند. این خبر غیرمنتظره برای رئال مادرید بسیار اهمیت داشت. امباپه پیش از این هم گفته است که در باره آینده اش چه به صورت علنی و چه در خلوت تا پیش از پایان رقابت های یورو 2020 صحبت نخواهد کرد.

 

 

برای رئال واضح است که باید اوضاع را به آرامی پیش ببرد و با توجه به اینکه قرارداد فعلی ستاره جوان فرانسوی در 30 ژوئن سال 2022 به پایان خواهد رسید، همه چیز به مقاومت امباپه برابر اصرار سران PSG به تمدید قرارداد بستگی دارد.

در صحبت های الخلیفی، رییس پاری سن ژرمن، چیزی جز سیاست فرانسوی به چشم نمی خورد و او هنوز قصد ندارد تا دست خود را رو کند، اما در تلاش است تا با جذب کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی، برای پر کردن جای خالی امباپه در صورت جدایی این بازیکن از پاریسی ها آماده شود.

برای رئال مادرید ایده آل ترین شرایط این است که پس از ناامید شدن باشگاه پاریسی از تمدید قرارداد با امباپه، رییس PSG خود پیش‌قدم مذاکره برای فروش امباپه شود.

روابط بین الخلیفی و فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، همیشه عالی بوده است و هدف رئال مادرید این است که این روابط را همچنان به همین شکل نگه دارد. به همین دلیل است که رئالی ها به دنبال راهی صلح آمیز برای توافق با امباپه هستند و تا پایان یورو برای مهاجم فرانسوی صبر خواهند کرد.

 

 

رئال مادرید همچنین می داند که جذب امباپه خرجی بیش از 100 میلیون یورو روی دست آنها خواهد گذاشت و تلاش خواهد کرد تا با فروش بازیکنانی مثل یوویچ، سبایوس، براهیم و چند تن دیگر از بازیکنان خود بخشی از این مبلغ را تهیه کند.

چهار سال پیش رئال مادرید تا مرز خرید امباپه نوجوان پیش رفت اما با توجه به حضور گرت بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو که در آن زمان در رئال مادرید می درخشیدند، و با دریافت پیشنهاد مالی بهتر از PSG، امباپه که علاقه اش به رئال بر همه آشکار است، تصمیم گرفت به پاری سن ژرمن برود.

اکنون اما شرایط با سال 2017 بسیار متفاوت است. اول از همه اینکه موناکو در آن سال باشگاهی بود که قصد فروش امباپه را داشت، اما PSG به هیچ وجه اینگونه نیست. اگر امباپه با رئال قرارداد ببندد بدون هیچ مشکلی تبدیل به ستاره اول این تیم خواهد شد، مخصوصا با توجه به مصدومان زیادی روی دست سپیدپوشان مادرید مانده ست.

 

 

مهاجم فرانسوی تبدیل به بازیکن شماره یک در سانتیاگو برنابئو خواهد شد، اتفاقی که با توجه به حضور نیمار در پاریس، در سنت دو پرنس رخ نداد.

ارتباط خوبی که او با کریم بنزما دارد نیز به موفقیت او در رئال کمک خواهد کرد. او همه چیز را درباره رئال مادرید می داند و به خوبی آگاه است که حضورش در این باشگاه به چه معنا است. به نظر می رسد که کم کم همه چیز دارد جوری شکل می گیرد که امباپه را فصل بعد در پیراهن سفید رئال مادرید ببینیم.

پاری سن ژرمن ناصر الخلیفی (مالک) فلورنتینو پرز (مدیر عامل) کیلیان امباپه رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن ناصر الخلیفی مالک کیلیان امباپه رئال مادرید رئال مادرید برای رئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد

ترکیب آبی انارای‌ها و کهکشانی‌ها برای ال کلاسیکو ۲۹۶ مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،  تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ۲۹۶ ال کلاسیکو تاریخ به مصاف یکدیگر می‌روند، ترکیب ۲ تیم برای این دیدار به شرح زیر است: 

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • گل جود بلینگام به بارسلونا در دقیقه 91 (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)
  • گل لوکاس وازکز به بارسلونا (رئال مادرید 2-2 بارسلونا)
  • گل فرمین لوپز به رئال مادرید (رئال مادرید 1-2 بارسلونا)
  • ترکیب بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد
  • بهترین گل های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو / فیلم