Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:08:03 GMT

چهار استادیوم النصر جهت میزبانی از تراکتور

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۸۱۴۹

چهار استادیوم النصر جهت میزبانی از تراکتور

روزنامه الاقتصادیه عربستان خبر داد که باشگاه النصر چهار استادیوم را برای میزبانی از تراکتور مدنظر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان همچنان در کشور بی طرف برگزار می شود و به این ترتیب استقلال و النصر به ترتیب برای میزبانی از الهلال و تراکتور باید استادیوم های مدنظر خود را به AFC اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه، روزنامه الاقتصادیه خبر داد که النصر چهار شهر را برای میزبانی از تراکتور مدنظر دارد که برای سعودی ها مهمترین عامل در انتخاب ورزشگاه، حضور پرتعداد تماشاگران در استادیوم است.


طبق اعلام الاقتصادیه، دو شهر دبی و ابوظبی در امارات، دوحه در قطر و مسقط در عمان به عنوان استادیوم های مدنظر النصر معرفی شده اند و آنها به زودی در این خصوص به جمع بندی خواهند رسید که کدام ورزشگاه را برای میزبانی از تراکتور انتخاب کنند.


ضمن اینکه طبق ادعای این روزنامه، هزینه میزبانی برای النصر چیزی بین 400 تا 500 هزار ریال سعودی (بیش از 3 و نیم میلیارد تومان) خواهد بود ولی الهلال مبلغی را بابت دیدار با استقلال پرداخت نمی کند چرا که میزبانی این دیدار برعهده نماینده ایران است. ضمن اینکه AFC 100 هزار دلار به عنوان کمک هزینه سفر و پاداش نتایج کسب شده به دو باشگاه پرداخت خواهد کرد.

تراکتور عربستان النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور عربستان النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا میزبانی از تراکتور برای میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در سال های گذشته اقدام به ساخت ورزشگاه جدید یا نوسازی استادیوم‌های قدیمی خود کرده‌اند. اما امروزه این مساله کمی دشوارتر به نظر می‌رسد. یکی از دلایل اصلی آن، هزینه‌های بالایی است که برای ساخت یک استادیوم جدید به باشگاه ها تحمیل می‌گردد. در این ویدیو به بررسی عوامل موثر در افزایش هزینه‌های ساخت ورزشگاه‌های جدید فوتبال می‌پردازیم.

دانلود (19.5MB)

دیگر خبرها

  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد