Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:14:08 GMT

قاتل جورج فلوید امروز زندانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۸۱۵۸

قاتل جورج فلوید امروز زندانی می‌شود

درک چاوین مامور پلیسی که به خاطر قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست محکوم شده است، امروز جمعه رسما به زندان خواهد رفت.

به گزارش مشرق، درک چاوین مامور سابق پلیس که در پرونده قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی محکوم شده است، امروز جمعه رسما دوران محکومیت 12 ساله زندان خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: شادی مردم آمریکا از محکوم شدن پلیس قاتل برای اولین بار

بر اساس این گزارش، پس از آنکه رسیدگی به پرونده قتل جورج فلوید در دادگاه بیش از یک ماه به طول انجامید و این پرونده را به یکی از مهمترین و حساس ترین پرونده های جنایی در تاریخ معاصر آمریکا تبدیل کرد، چاوین در ماه آوریل در خصوص هر 3 اتهامی که با آن روبرو شده بود، مجرم شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل جورج فلوید بار دیگر موجب گسترش اعتراضات سراسری در آمریکا و سایر مناطق جهان علیه رفتارهای خشن و نژادپرستانه پلیس شد و معترضان خواستار اصلاح پلیس و نژادپرستی سیستماتیک شدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اتوبوس خبرنگاران جرج فلوید قاتل پلیس آمریکا قتل جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 847044 برچسب‌ها ناصر کنعانی وزارت امور خارجه آرژانتین خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن