Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: با همدلی خوب بین مدیریت استان، فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خیرین بزرگوار و همکاری خوب مردم، بازسازی روستاهای آسیب دیده از سیل در شرق هرمزگان، با روند خوبی در حال انجام است.

فریدون همتی شب گذشته(سوم تیرماه) در نشست بررسی اقدامات انجام شده برای بازسازی روستاهای آسیب دیده از سیل در شرق استان هرمزگان که با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت پروژه احداث شهرک روستای زاچ و داربست، عنوان کرد: اقدامات لازم برای تامین آب و برق و احداث جاده این روستا انجام شده و به سرعت در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با همدلی خوب بین مدیریت استان، فرماندهی نیروی دریایی سپاه و خیرین بزرگوار و همکاری خوب مردم این روستا، همه استعدادها در کنار هم قرار گرفت و با کمک یکدیگر بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرک روستای زاچ و داربست در حال تکمیل است و این روستا از همه خدمات همچون مسجد، مدرسه، مخابرات و طرح هادی روستایی برخوردار خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: برای روستای لیره ای در شهرستان جاسک نیز مکان‌یابی، تسطیح و خیابان بندی انجام شده است و برای تامین آب و برق این روستا تصمیم‌گیری شد که دستگاه‌های اجرایی سریعا این کار را آغاز خواهند کرد و با کمک نیروی دریایی سپاه و با هماهنگی و همدلی، کار ساخت واحدهای مسکونی، این روستا نیز انجام می‌شود.

همتی تصریح کرد: در روستای سگن نیز به زودی عملیات ساخت و ساز توسط دستگاه‌های مربوط و بنیاد مسکن آغاز خواهد شد تا در مجموع بتوانیم مسائل روستاهایی که در سیل دچار مشکل شده بودند را حل کنیم.

استاندار هرمزگان با تشکر و قدردانی از همکاری خیلی خوب سردار تنگسیری و مجموعه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: نیروی دریایی سپاه در مرحله امداد رسانی و ارائه خدمات در زمان سیل و همچنین پس از آن در بازسازی روستاهای آسیب دیده در کنار مدیریت استان هستند و وجود استعداد نیروی دریایی سپاه، ظرفیت خوبی برای هرمزگان است که برکات فراوانی را برای این استان به همراه داشته است و نیروی دریایی سپاه با تمام قوا در کنار دولت، برای رفع مشکلات مردم حضور دارد.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این نشست با تشکر و قدردانی از اقدامات و پیگیری‌های دکتر همتی استاندار هرمزگان برای بازسازی و خدمات رسانی به روستاهای آسیب دیده از سیل در شرق هرمزگان، عنوان کرد: در شهرک روستای زاچ و داربست ۱۵۴ خانه در حال ساخت است و در شهرک این روستا امکاناتی همچون مسجد، بازارچه و مدرسه همه امکانات لازم ایجاد خواهد شد که با کمک دستگاه‌های مختلف این اقدامات از روند خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: برای ساخت خانه‌های روستای لیره ای در شهرستان جاسک هم آمادگی لازم را داریم و این اقدام صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرک روستای زاچ و داربست روستاهای آسیب دیده استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند

فرمانده منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران از رصد شبانه‌‌روزی تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس خبر داد و گفت: نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و رزمندگان توانمند تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کنند. - اخبار استانها -

سردار حیدر هنریان مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل(ره) اظهار داشت: سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب اسلامی است و در طول حیات طیبه و پر برکت خود در همه صحنه‌ها در کنار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده و تا پای جان دفاع کرده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران با بیان اینکه کارکنان این نیرو با آمادگی کامل در حال مأموریت است، گفت: سبزپوشان غیور سپاه پاسداران با توکل به خداوند متعال و ولایت ولی امر مسلمین جهان در راستای تحقق رسالت خویش با آمادگی کامل در حال اجرای مأموریت‌های محوله هستند.

وی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران در طول جنگ تحمیلی با عملیات آبی و خاکی، عملیات‌های مقابله به مثل، جنگ نفتکش‌ها و همچنین بعد از جنگ نقش بی‌بدیل و ممتاز در تاریخ دفاعی جمهوری اسلامی ایران و استان سراسر حماسه بوشهر ایفا کرده است.

سردار هنریان با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و رزمندگان توانمند تمام تحرکات در خلیج‌فارس را رصد می‌کنند، افزود: هم اکنون منطقه دوم نیروی دریایی با بهره‌گیری از سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی مومن، متخصص، شجاع و توکل به خداوند اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی بر حوزه مأموریتی خود و خلیج‌ فارس دارد و هر گونه تحرک و اقدامی از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخفی نمانده و به‌صورت کامل و شبانه‌روزی رصد می‌شود.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • همه ارگان های هرمزگان به تکالیف خود در حوزه حجاب عمل کنند
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • ایجاد شهرک صنفی پوشاک در هرمزگان
  • اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است
  • ساخت موشک دانگ فنگ-۲۱ چینی برای غرق کردن ناو‌های آمریکا
  • ساختمان انجمن ناشنوایان امکانات مناسب ندارد
  • روستای سهیلی جزیره قشم مقصد گردشگری دریایی در کشور