Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریزش ناگهانی یک برج مسکونی در فلوریدای آمریکا به کشته شدن دست‌کم سه تن و مفقود شدن ۹۹ نفر انجامیده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از یورو نیوز این اتفاق ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ ژوئن در شهر میامی روی داد و نیروهای امداد بلافاصله برای خارج کردن مجروحان از زیر آوار وارد عمل شدند.

ماموران پلیس خیابان‌های اطراف این ساختمان را بسته‌اند و نیروهای آتش‌نشانی در تلاش برای یافتن افرادی هستند که زنده زیر آوارهای این ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه گرفتار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز علت ریزش این ساختمان مشخص نیست اما شهردار شهرک سرف ساید در حومه میامی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است که بیشتر ساکنان این ساختمان در هنگام وقوع حادثه در منازل خود حضور داشته‌اند. این مسئله نگرانی‌ها در خصوص افزایش آمار جان‌باختگان را شدت بخشیده است.

تخمین زده می‌شود که تعداد تلفات بیشتر از آمار فعلی باشد. آمار فعلی در حالی اعلام شده که هنوز مشخص نیست چند نفر در این حادثه زیر آوار مانده‌اند. مقام‌های محلی می‌گویند دست‌کم ۹۹ نفر در پی این اتفاق مفقود شده‌اند. این ساختمان ۱۲ طبقه ۱۳۶ واحد دارد که از این تعداد ۵۵ واحد آن فروریخته است.

مسئولان آتش نشانی می‌گویند تاکنون ۳۵ نفر از ساکنان را که در این ساختمان محبوس شده بودند، نجات داده‌اند. علاوه بر این، نیروهای امداد نجات توانسته‌اند دو نفر را هم از زیر آوار نجات دهند.

عملیات امداد و نجات در حالی ادامه می‌یابد که هنوز مشخص نیست علت دقیق بروز این حادثه چه بوده است. مقام‌های محلی می‌گویند در حال بررسی بیشتر این مسئله هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ریزش ساختمان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترسناک فروریختن پل بزرگ بالتیمور در شهر مریلند آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری / تعدادی ماشین و انسان در آب سقوط کردند (فیلم)

عصر ایران ــ حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت محلی، پل اصلی بالتیمور در مریلند آمریکا بر اثر تصادف یک کشتی عظیم باری با یکی از پایه‌هایش به کلی فروریخت. آتش‌نشانی شهر بالتیمور اعلام کرده است که در پی این تصادف دست‌کم ۷ نفر و چندین خودرو به آب افتاده‌اند که تلاش برای نجات آنها در جریان است. مسئولان این رویداد را «پر کشته و زخمی» توصیف کرده‌اند. مقامات دمای آب در بندر بالتیمور که بزرگترین پایانه باری در آمریکا است حدود ۹ درجه سانتی‌گراد گزارش کرده‌اند. شرکت سینرژی مارین که مالک این کشتی باری با پرچم سنگاپور است اعلام کرده است که هیچ‌کدام از پرسنل این کشتی آسیب ندیده‌اند.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • سقوط پل در شهر بالتیمور ۶ کشته برجای گذاشت
  • سقوط پهپاد ارتش اوکراین در بلگورود
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا
  • آمریکا با تحریم دارو‌های کودکان سرطانی و پروانه‌ای ناجوانمردی را به اوج رسانده است
  • لحظه ترسناک فروریختن پل بزرگ بالتیمور در شهر مریلند آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری / تعدادی ماشین و انسان در آب سقوط کردند (فیلم)
  • لحظه برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر + فیلم
  • تصاویر برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر
  • فروپاشی پل بالتیمور در پی برخورد کشتی