Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شرقی و شمالی افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده باران در نقاطی از بشاگرد پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز با توجه به ملایم بودن سرعت باد در ساعات صبح، پدیده شاخص در جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی با احتمال کاهش موقتی دید افقی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرعت باد در ساعات صبح ملایم است، اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شرقی و شمالی افزایش ابرو احتمال رگبار پراکنده باران در نقاطی از بشاگرد پیش بینی می‌شود.

سی سی پور با اشاره به اینکه دریا در ساعات صبح تا ظهر نسبتا آرام و در ساعات بعدازظهر با وزش باد سطحی (جنوب غربی) کمی مواج می‌شود، خاطرنشان کرد: در ساعات صبح پدیده شاخص در جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی با احتمال کاهش موقتی دید افقی است و از لحاظ دمایی در برخی نقاط استان نوسان ۱ تا ۲ درجه‌ای دما مورد انتظار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ساعات صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت:  از عصر امروز تا عصر روز یکشنبه با گذر امواج متناوب از سطح منطقه شاهد افزایش ابر، در برخی مناطق رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

بهروزی اضافه کرد: از روز دوشنبه تا ظهر سه شنبه با ورود سامانه بارشی در استان، در برخی از ساعات بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به فصل بهار و رشد ابرهای همرفتی بارش ها در بعضی نقاط از میزان بیشتری نیز برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک
  • وزش باد شدید در تهران
  • پیش بینی آب و هوا/ رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور
  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب استان قزوین
  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب جوی استان
  • پیش‌بینی وقوع رگبارهای پراکنده
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در برخی مناطق استان
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد