Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:32:36 GMT

روحانی صبر انقلابی مردم را امتحان نکند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۸۲۴۳

روحانی صبر انقلابی مردم را امتحان نکند

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به اظهارات اخیر روحانی مبنی بر اینکه کشور را در وضعیت خوبی به دولت سیزدهم تحویل می‌دهیم، گفت: مردم، صبورانه عملکرد این دولت را تحمل کردند، اما روحانی نباید صبر مردم را به نام خود تمام کرده و اعلام کند که این دولت عملکرد خوبی داشته، زیرا مردم در حال روزشماری برای پایان عمر دولت دوازدهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی به هیچ یک از وعده‌های معیشتی و سیاست خارجی خود عمل نکرد

نماینده مردم کرمان در مجلس افزود: روحانی به هیچ یک از وعده‌های معیشتی و سیاست خارجی خود عمل نکرد. قرار بود با کدخدا به مذاکره بنشینند و با برجام مشکل معیشت، محیط زیست و حمل و نقل را برطرف کنند، اما تا امروز مذاکرات به جایی نرسیده است.

وی گفت: قرار بود در بازار ارز ثبات ایجاد کنند، اما ارز ۳ هزار تومانی تحویل گرفتند و ارز ۳۰ هزار تومانی تحویل دادند. قرار بود پول ایرانی در دنیا ارزش پیدا کند، اما امروز پول ایران یکی از بی‌ارزش‌ترین پول‌ها در منطقه است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: قرار بود گذرنامه ایرانی آنقدر معتبر شود که با آن بتوان به هر کشوری بدون ویزا سفر کرد. امروز حتی کشورهای کوچک منطقه نیز از ما ویزا می‌خواهند و بسیاری از کشورها نیز به ایرانیان ویزا نمی‌دهند.

زاهدی گفت: خیل عظیم جوانان بیکار امروز ناراحت و افسرده هستند، مسکن مهر را مزخرف خواندند، اما به جای آن، هیچ طرحی برای مسکن اجرا نکردند و قیمت مسکن به ۱۰ برابر افزایش یافت. امروز حتی در شهرهای کوچک نیز جوانان قادر به اجاره مسکن نیستند.

روحانی صبر انقلابی مردم را امتحان نکند / پرونده مدیران متخلف به قوه قضائیه می‌رود

وی افزود: روحانی صبر انقلابی مردم را به پای اینکه شرایط خوب است، نگذارد. اگر همین امروز رفراندومی درباره میزان رضایت مردم از عملکرد دولت برگزار شود، یقین دارم که حداقل ۹۰ درصد مردم نسبت به عملکرد دولت ابراز نارضایتی خواهند کرد.

زاهدی گفت: مدیرانی که ترک فعل و یا تخلفاتی داشته‌اند که منجر به بروز وضعیت فعلی شده‌اند باید به قوه قضائیه پاسخگو باشند. کمیسیون اصل نود نیز می‌تواند به این موضوع ورود کند.

کد خبر 5242900

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مهدی زاهدی کمیسیون اصل 90 مسکن مهر انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس هیئت دولت محمد باقر قالیباف دولت سیزدهم حادثه واژگونی اتوبوس وزارت امور خارجه علی نیکزاد شورای نگهبان سعید خطیب زاده حسن روحانی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است

به گزارش جام جم آنلاین، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با اشاره به عزم جدی دولت برای واگذاری این دو تیم از همان ابتدای اغاز بکار گفت: همکاری ملی و همیاری ملی رمز غلبه بر موانع غیر قابل حل است. روح همدلی که در فضای ورزش ایران است سرایت کرد و خودش را در دل یک اقدام سیاستی و یک تدبیر ملی نشان داد و اتفاق به ظاهر ناشدنی 20 سال گذشته امروز تحقق یافته است.

وی ادامه داد: در موضوع انتقال پرسپولیس و استقلال خیلی ها به دولت میگفتند که این حرف ها نشدنی هستند و دولت ها در ایران اراده واگذاری این دو تیم را ندارند. اما امروز در اردیبهشت 1403 با یک همت جمعی این امر محقق شد.

خاندوزی گفت: در پروژه های مختلف شما شاهد این موضوع بودید که دولت سیزدهم دولت خاتمه ی پروژه های نیمه تمام است و امروز هم این اتفاق افتاد. اما 4 موضوع است که باید به ان اشاره شود:

1- در اصل مشارکت طلبیدن مردم و بخش غیر دولتی اراده ی جدی وجود دارد. در اسفند 1400 موضوع بورسی شدن این دو باشگاه و افرایش سرمایه ان ها و مشارکت چند صد هزار نفری مردم برای در اختیار گرفتن سهم 10 درصدی دو باشگاه که خروجی ان شفافیت در عملکرد است، گام اول دولت برای خصوصی سازی بود. در همین راستا مذاکرات مفصلی با وزارت نفت و وزارت صمت صورت گرفته تا پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج فارس و همچنین برخی از پروژه های جذاب معدنی کشور.

2- اهلیت و تخصص نکته دیگری است که تاکید داریم تا واگذاری مبتنی بر آن صورت گیرد. یکی از نکاتی که در دولت سیزدهم واگذاری چندان زیادی نداشته ایم، دقت بر اهلیت و تخصص خریداران و چشم انداز بلند مدت برای این واگذاری ها را داشته باشیم.

3- چشم انداز منابع پایدار درامدی این دوباشگاه نکته سوم است. ما همچنان کمک ورزش خواهیم بود چه از طریق پیگیری حق پخش و …..

4- ما به دنبال این هستیم که از ظرفیت مدیریتی بخش های غیر دولتی، برای مدیریت این باشگاه ها استفاده کنیم تا این موضوع ارام ارام به سایر بخش ها سرایت پیدا کند.

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است