Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@10:56:58 GMT

پیکر خبرنگاران در بهشت زهرا آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۸۲۶۸

پیکر خبرنگاران در بهشت زهرا آرام گرفت

پیکر خبرنگاران خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا که در سانحه واژگونی اتوبوس جان باخته‌اند در بهشت زهرا(س) تهران تشییع و در قطعه نام آوران به خاک سپرده شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  پیکر خانم‌ها مهشاد کریمی خبرنگار خبرگزاری ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار خبرگزاری ایرنا که بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران ارومیه در نقده جان خود را از دست دادند امروز (جمعه) با حضور اصحاب رسانه و خانواده آنها به خاک سپرده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت‌الاسلام دعایی بر پیکر این دو خبرنگار نماز خواند.     برچسب ها: خبرنگاران ، ایرنا و ایسنا ، قطعه نام آوران ، بهشت زهرا ، واژگونی اتوبوس ، اتوبوس خبرنگاران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبرنگاران ایرنا و ایسنا قطعه نام آوران بهشت زهرا واژگونی اتوبوس اتوبوس خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد، اظهار داشت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد.

وی افزود: دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید هزار و ۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

واحدیان اضافه کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان بر اساس برنامه زمانبندی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد