Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بانک عامل بخش مسکن اعلام کرد: این بانک به منظور کمک به خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه و تقویت قدرت خرید متقاضیان مسکن و همچنین به مناسبت سالروز تأسیس بانک از ۲۵ دی ماه ۱۳۹۹ لغایت پایان تیر ماه ۱۴۰۰ طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده را ارائه کرده است.

اعطای تسهیلات خرید مسکنِ بدون سپرده مذکور، مشمول درخواست‌هایی می‌شود که پیش نویس قرارداد (قولنامه) حداکثر تا تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۰ تنظیم و قراردادهای مذکور حداکثر تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ در دفاتر اسناد رسمی ثبت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا متقاضیان خرید مسکن با استفاده از تسهیلات ناشی از اوراق حق تقدم می‌توانند توسط طرح مذکور ۵۰ درصد از تسهیلات درخواستی خود را بدون خرید اوراق و از محل بدون سپرده استفاده کنند؛ به نحوی که ۵۰ درصد مبلغ تسهیلات قابل پرداخت از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و ۵۰ درصد مابقی از محل منابع بدون سپرده باشد؛ به این ترتیب متقاضیان فقط برای نیمی از تسهیلات نیازمند خرید اوراق هستند.

به عنوان مثال: شخصی که در تهران قصد خرید واحد مسکونی را دارد در صورتی که از تاریخ صدور پروانه ساختمانی ملک مورد نظر حداکثر ۲۵ سال سپری شده باشد مشمول تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی است؛ که برای استفاده از این مقدار تسهیلات صرفاً لازم است برای ۵۰ میلیون تومان از آن اوراق خریداری کرده و ۵۰ میلیون تومان باقی مانده را از بانک مذکور و از محل «بدون سپرده» دریافت کند.

شرایط تسهیلات

اعطای تسهیلات خرید مسکن تا سقف‌های قابل پرداخت از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، با توجه به شهر پرداخت می‌شود.

نرخ سود تسهیلات بدون سپرده: در حال حاضر ۱۸ درصد

مدت بازپرداخت تسهیلات بدون سپرده: حداکثر ۶۰ ماه (۵ ساله)

نرخ سود و مدت بازپرداخت مقداری از تسهیلات که از محل اوراق ممتاز تأمین می‌شود مطابق با تسهیلات از محل اوراق محاسبه می‌شود.

کد خبر 1528988

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن بازار مسکن تهران وام و تسهیلات مسکن محل اوراق بدون سپرده خرید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیئت مدیره این باشگاه به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیئت مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیئت مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد