Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته رکورد جدیدی در صنعت خرده فروشی کشور توسط دیلی مارکت رقم خورد!

به گزارش برنا، مجموعه فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی دیلی مارکت، در سالروز یک سالگی خود، با افتتاح سیصدمین شعبه از فروشگاه های این شرکت و تنها در 294 روز کاری موفق به ثبت رکورد جدیدی در این صنعت شد.

سیصدمین شعبه فروشگاه های تخفیفی دیلی مارکت در 4 تیر 1400 و سالگرد یکسالگی این مجموعه در شرایطی آغاز بکار کرد که جمعی از مدیران و پرسنل ستاد مرکزی دیلی مارکت بهمراه گروهی از مدیران بلندپایه مجموعه میهن با حضور در فروشگاه 1001 تهرانسر (که اولین فروشگاه افتتاح شده این مجموعه در تاریخ 4 ام تیر ماه 1399 می باشد) در کنار هم و به نمایندگی از نزدیک به 2500 نیروی شاغل در این مجموعه، ثبت این رکورد را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی دیلی مارکت در ده منطقه عملیاتی شامل تهران، خراسان، آذربایجان، خوزستان، فارس، گیلان، کرمان، اصفهان، همدان و مازندران راه اندازی شده و شعب جدید این فروشگاه ها در مناطق هرمزگان و سیستان در نیمه اول تیرماه افتتاح خواهد شد تا گستره فعالیت دیلی مارکت به دوازده منطقه عملیاتی و سراسر کشور برسد.

در نیمه دوم اسفند ماه 1399 این مجموعه اقدام به راه اندازی و افتتاح نسل جدید فروشگاه های خود در قالب "فروشگاه های تخفیفی مینی دیلی مارکت" نمود. با گذشت تنها 79 روز کاری 23 شعبه از فروشگاه های مینی دیلی مارکت نیز در 3 استان تهران، خراسان و گیلان راه اندازی شده و بزودی شاهد افتتاح فروشگاه های مینی دیلی مارکت در تمامی استان های کشور خواهیم بود.

ثبت این رکورد ملی توسط شرکت فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی سرزمین خرید (دیلی مارکت و مینی دیلی مارکت) با بازتاب گسترده خبری همراه بود و بزرگان صنعت خرده فروشی کشور ضمن تحسین این رکورد، تحقق آن را اتفاق بزرگی در صنعت خرده فروشی کشور دانستند.

جناب آقای دکتر اسحاق قورچی بیگی مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای سرزمین خرید در مصاحبه با خبرنگار ما در خصوص ثبت این رکورد و همچنین اهداف آینده این مجموعه گفت:

"به زودی با تلاش و همت همه جانبه و یاری خداوند، شعب جدید دیلی مارکت و مینی دیلی مارکت با سرعت بیشتری در سراسر کشور راه اندازی و فعالیت فراگیر آن در جهت خدمت به مردم کشور عزیزمان آغاز خواهد شد."

وی در ادامه افزود: این رکورد هرگز اتفاق نمی افتاد مگر با:

لطف بیکران خداوند به این مجموعه ارزشهای بسیار والای مد نظر این مجموعه استقبال بسیار خوب هم میهنان و همراهی ارزشمند مصرف کنندگان توسعه سریع و بی نظیر همراه با کیفیت بالای فروشگاه ها همت و تلاش روز افزون و جهادی پرسنل این مجموعه محیط زیبا و تمیز فروشگاه و در عین حال رفتار خوب پرسنل حمایت های مادی و معنوی رئیس هیئت مدیره سرزمین خرید جناب آقای مهندس ابوالفضل پایداری و حمایت های مادی و معنوی حاج ایوب پایداری

جهت اطلاع از آدرس شعب فروشگاه های تخفیفی دیلی مارکت می توانید از این لینک اقدام فرمایید:

آدرس فروشگاه های دیلی مارکت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دیلی مارکت فروشگاه های زنجیره ای راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی کیش اعلام کرد: تیم‌های متقاضی تا ۲۰ اردیبهشت می‌توانند برای نام نویسی به دفتر این هیئت و یا معاونت ورزش و تفریحات سالم مراجعه کنند.

متقاضیان شرکت در دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۴۷۶۹۱۶۱۴ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • پایان مسابقات مینی فوتبال شهرستان فلارد
  • دبی رکورد زد
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • تأثیر مارکت کپ بیت کوین و اتریوم بر دینامیک‌های قیمت
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی