Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهریار با اشاره به بررسی تخلفات و شکایات انتخاباتی به منظور عدم تضییع حق هیچ از داوطلبان انتخابات، گفت: مطابق مفاد قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی تایید صحت و سلامت برگزاری انتخابات شوراها در روستاها و شهرها به ترتیب بر عهده هیات‌های نظارت انتخابات شوراهای اسلامی بخش و شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نورالله طاهری فرماندار شهریار با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی گفت: تمام تلاش ستاد انتخابات و هیات‌های محترم اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان شهریار برگزاری انتخابات در فضای امن، سالم و رقابتی بود که به حمدالله با حضور مطلوب مردم شریف تا حد قابل توجهی این مهم محقق شد.

وی با اشاره به اجرای روند برگزاری انتخابات، شمارش، تجمیع آرا و اعلام نتایج توسط فرمانداری افزود: تایید صحت و سلامت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری بر عهده شورای محترم نگهبان و تایید صحت و سلامت شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده هیات محترم نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی است.

فرماندار شهریار با اشاره به مواد ۵۷ الی ۵۹ قانون تشکیلات ، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی بیان داشت: صرفا اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و بخش به عهده بخشدار و شوراهای شهر بر عهده فرماندار بوده و تایید صحت و سلامت برگزاری انتخابات روستاها و بخش و شهرها به ترتیب با هیات‌های محترم نظارت بخش و شهرستان است.

طاهری با اشاره به مواد ۶۰ و ۶۱ قانون انتخابات شوراها گفت: توقف یا ابطال انتخابات یک یا چند شعبه اخذ رأی در روستاها به پیشنهاد هیات نظارت شهرستان و تایید هیات نظارت استان و در انتخابات شوراهای شهر توقف یا ابطال انتخابات در یک یا چند شعبه اخذ رأی و یا حوزه انتخابیه به پیشنهاد هیات نظارت استان و تایید هیات نظارت مرکزی با استناد به قانون و وجود اسناد و مدارک معتبر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان شهریار مطابق قانون در حال رسیدگی به شکایات انتخاباتی هستند، تصریح کرد: به قطع تا زمان تایید صحت و سلامت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی توسط هیات نظارت نتایج اعلام شده حتمی نخواهد بود و از تمامی داوطلبان و طرفداران آن‌ها شکیبایی و اعتماد به‌ قانون را خواستارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات شوراهای اسلامی هیات نظارت فرماندار شهریار انتخابات شوراهای اسلامی هیات نظارت بر عهده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است