Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین گفت وگوی تلویزیونی رییس جمهوری منتخب با مردم امشب از حرم مطهر رضوی از طریق رسانه ملی پخش می‌شود.

به گزارش برنا، نخستین گفت وگوی تلویزیونی حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رییس‌ جمهوری منتخب امشب از حرم مطهر رضوی و از طریق رسانه ملی پخش می‌شود.

قرار است نخستین گفت وگوی تلویزیونی رییس‌ جمهوری منتخب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب بیش از ۱۸ میلیون رای پیروز انتخابات شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حرم مطهر رسانه ملی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات حرم مطهر رضوی ابراهیم رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سید مجتبی ذبیحی با اشاره به اینکه جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی که هر ساله با هدف حفظ و ارتقاء فرهنگ و هنر روستایی و عشایری برگزار می‌شود، امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ گروه فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۳ اثر برای مسابقه در روستای کردر رضوی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه پیشرفت گروه‌ها بسیار خوب بود و سطح برگزاری نیز بسیار بالا بود، افزود:. این پیشرفت به دلیل متقاعد کردن مربیان تراز اول کشور برای کار در روستاها بود. همچنین، برای اولین بار شاهد حضور دختران در این بخش جشنواره بودیم که باعث ایجاد انگیزه شد.

دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی تأکید کرد که پخش زنده تلویزیونی اجراها از شبکه استانی خلیج فارس، باعث شد که بعضی از مسائل فنی گروه‌ها انجام نشود و اشاره کرد: اگر این پخش زنده قرار است طی سال‌های آینده نیز باشد، باید این مسائل حل شود و مسائل فنی را فدای پخش تلویزیونی نکنیم.

در ادامه، دبیر جشنواره به جوایز اشاره کرد و گفت: اعزام‌ها با کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام شد و اسکان گروه‌ها توسط مردم مهربان و خونگرم روستای کردر رضوی بر عهده داشتند.

دیگر خبرها

  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد