Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند ویدئویی که صحنه مغلوب شدن یک شیر ماده هنگام تعقیب گورخر را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو پس از آنکه گورخر یک شیر ماده را در کمین خود می‌بیند بلافاصله تغییر مسیر داده و اقدام به فرار می‌کند. اما این حیوان که هنگام فرار فاصله‌ای با چنگال شیر ندارد با لگدی مرگبار شیر را مغلوب می‌کند. این ویدئو اولین بار در یک پیج اینستاگرام حیات وحش آفریقای جنوبی منتشر شد. در شرح این ویدئو آمده است: «گورخر با ضربه‌ای مهلک شیر ماده را از خود دور کرد. مطمئنا این شیر انتظار این لگد را نداشت.»

بیشتر بخوانید

صحنه حیرت انگیز دفاع بوفالوی مادر از بچه اش در برابر گله شیرها!

این ویدئو از زمان انتشار هزاران بیننده داشته و بیش از ۱۵ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «گورخر ۱_ شیر ۰. کلیپی فوق العاده.» کاربر دیگر نوشت: «حتی یک شیر گرسنه هم در موقع شکار نمی‌تواند از امنیت کامل خود اطمینان داشته باشد. شیر هرگز تصور این ضربه وحشتناک را نداشت.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعدوبرق وحشتناک در جیانگژی چین

دریافت 6 MB کد خبر 6086085

دیگر خبرها