Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید استیلی برای شرکت در نظرخواهی بزرگ برترین های قرن به طرفداری آمد و تیم منتخب خود را معرفی کرد. طبیعی است که وقتی زننده گل قرن مقابل دوربین طرفداری قرار می گیرد، خاطره بازی را فراموش نکنیم. در حاشیه ضبط برنامه تیم منتخب و برترین های قرن تصاویری از دوران حضور استیلی در پرسپولیس و تیم ملی را به او نشان دادیم تا خاطراتش را بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیراهن های خاطره انگیزی مقابلش قرار دادیم تا از آن ها بگوید و پیراهن ها را امضا کند، از جمله پیراهن تیم ملی ایران در بازی مقابل آمریکا در جام جهانی ۹۸ فرانسه. حمید استیلی از پرسپولیس و اولین قهرمانی در لیگ گفت، به جام جهانی رسید و شیرینی پخش کردن مادرش پس از گل قرن در نازی آباد، مقابل منزل شان.

خاطره بازی با حمید استیلی را می بینید و می خوانید:

سلام مجدد به مخاطبین رسانه طرفداری. روز شنبه برنامه تیم منتخب و برترین های قرن حمید استیلی را مشاهده کردید. امروز جمعه است و ما خاطره بازی را داریم. قرار است یک سری تصویر قدیمی به حمید استیلی نشان دهیم، تصویر پیراهن ها را هم که می بینید. خود حمیدخان هم هنوز این تصاویر را ندیده اند.

من هم سلام دارم خدمت شما، همکارانتان و مردم.

با یک عکس از پاس شروع کنیم. این چهره های آشنا.

این مال سال ۶۴-۶۵ بود که پاس بودم. علی مناجاتی، رضا امری، حکیم زاده، فیروز کریمی، مجید صوفی، کوروش لرستانی، سعید جان فدا، مجید داناپور، همایون یعقوبی و جلال بشر زاده. من در این تیم خیلی جوان بودم و ۱۷ سال سن داشتم.

این تصویر یک چهره آشنای دیگر هم دارد، می دانید چه کسی را می گویم؟

این بچه کوچک است؟

بله.

این شخص محمدرضا گلزار است.

آهان بله. پدرش پاسی بود و می آورد او را همیشه. یک دفعه هم می گفت، این آقای گلزار را سر تمرین آوردند و عکس گرفتیم و بچگی اش هم خوش تیپ بود. تیم پاس طرفداران خیلی کمی داشت ولی آنهایی که بودند خیلی متعصب و اصیل بودند.

حمید خان اگر لطف کنید روی عکس خودتان را امضا کنید برای مخاطبان ما. این هم یک عکس دیگر.

این هم که پاس بودیم آن موقع آقای محمد طباطبایی بود که مرغداری داشت و آمد سرمایه گذاری کرد تا تقریبا فوتبال حرفه ای شد و ایشان هم سعی می کرد در هر بازی، یک لباس جدیدی رو کند و این لباس وردربرمن بود.

لباس خاص و خوشگلی است.

بله آن موقع کمتر از این لباس ها می دیدیم.

این عکس.

فکر میکنم بازی با نیسان ژاپن بود که در آنجا خیلی خوب بازی کردیم و ۱-۱ شد بازی اگر دقت می کردیم ۰-۰ می شد بازی، قهرمان می شدیم روی ناباوری یک گل خوردیم و نایب قهرمان شدیم.

یک بازی بود که می گفتند حمید استیلی در آن بازی چهار شش داشت.

بازی ۹ نفره؟

بله.

بازی ای بود که یادم است علی آقا در رختکن گفت مساوی این بازی اندازه آن برد ۶-۰ ما ارزش دارد چون در ۱۰ دقیقه و یک ربع اول ده نفره شدیم، تیم حریف هم فکر می کرد می تواند به ما گلهای زیادی بزند و تلافی آن بازی سال ۵۲ را کند ولی بازی ۰-۰ شد. دو توپ هم ما به تیرک زدیم، از کرنر، یکی از آن تیرک ها را هم خود من زدم. بازی ای بود که شاید مردم فراموش نکنند انقدر دویدیم دیگر نا نداشتیم به رختکن برویم.

از عکس مشخص است. این هم اولین قهرمانی پرسپولیس در لیگ.

بله سال ۸۰ بود، من خودم هم مصدوم بودم در آن بازی و بازی نمی کردم. استقلال با ملوان داشت حتی آقای پروین برای ملوانی ها هم گفت که اگر ببرند به آنها پاداش می دهد و می خواست انگیزه آنها را بالا ببرد و کمتر فکر می کردیم که قهرمان شویم ولی فوتبال قابل پیش بینی نبود مخصوصا بازی کردن در انزلی بسیار سخت است وقتی شنیدیم استقلال بازی را باخته و تعویضی هم که علی پروین انجام داد، ابراهیم اسدی رفت داخل زمین روی ضربه کرنر گل زدیم و خیلی شیرین بود این قهرمانی. اولین دوره بازی های لیگ حرفه ای ما بود و در دقایق آخر توانستیم قهرمان شویم که خیلی لذت بخش بود.

عکس بعدی جلوی خانه شما.

این بعد از جام جهانی بود، منزل ما نازی آباد ۴۰۰ دستگاه بود، منزل مادری من، آپارتمان ۶۰-۷۰ متری است و اینها هم خانم های همسایه هستند که عکس مارا در آنجا زده بودند و یادم است مادرم می گفت وقتی گل زدی مردم ریخته بودند جلوی در و مادرم آنجا شیرینی پخش می کرد.

وقتی آمدید ایران و از جام جهانی برگشتید این تصاویر جلوی در نصب شده بود؟

بله.

حستان چه بود؟

مردم خیلی زیادی آمده بودند هم فرودگاه بچه محل ها آمدند و تا خانه ما را بردند، خانه هم کوچک بود ولی هم نزدیک به هم و در هم نشسته بودند.

این گل از تاریخی ترین گل های فوتبال ما بود. این همان تصویر که دیگر نیاز به معرفی ندارد.

این را دیگر همه دیده اند. آرزوی دوران کودکی من بود که در جام جهانی بازی کنم و گل بزنم. واقعا وقتی این گل را زدم تمام آن آرزوهایی که قبل کرده بودم برآورده شد و خودم هم فکرش را نمی کردم، هم گل زدم هم یکی از قشنگترین گل ها شد.

از آن فاصله ضربه سر زدن

کار خدا بود.

این هم پیراهن همان بازی است. اول این پیراهن را به مخاطبان نشان دهم. خیلی لباس خاطره انگیزی شد.

بله خیلی.

یک پیراهن خاطره انگیز دیگر.

این بازی با استرالیا است و پیراهن کریم باقری. هم گل زد و فوق العاده خوب بازی کرد.

این دو پیراهن را همه یادشان بود ولی این آخری را شاید باید فکر کنند که کدام پیراهن بود.

این پیراهن را سال ۷۷-۷۸ می پوشیدیم یا شایدم ۷۰-۷۱. تبلیغ آیوا را می کردیم آقای پروین بودند کارخانه اش هم یادم است.

همان دربی ۹ نفره بود درست است؟

یا آن بود یا سال ۷۷-۷۸.

پیراهن دوم همان سال بود. خاطره ای هست از این پیراهن ها بخواهید بگویید؟

همه آنها خاطره بود دیگر، پیراهن کریم باقری بازی با استرالیا که بازی فوق العاده سختی داشتیم بازی برگشت، کریم بازی رفت نبود به دلیل محرومیت و بازی بعد برگشت و آمد کنار ما. آن زمان کریم در آرمنیا بیله فلد بود و به اما اضافه شد و بازی فوق العاده سختی بود و بعد از پاره شدن تور دروازه بازی برگشت. بازی ۲-۰ را برگرداندیم و بچه ها فوق العاده خوب بودند، خیلی زحمت کشیدیم، دعای مردم و انرژی مثبت آنها با ما بود.

محرومیت کریم باقری هم عجیب و غریب لغو شد.

این ارتباطات خیلی مهم است و ارتباطی که داریوش مصطفوی زد باعث لغو محرومیت شد که خیلی مهم بود بودن کریم. این هم که بازی با پرسپولیس ۹ نفره بود که بازی سختی بود برایمان چون ده پانزده دقیقه اول ده نفره شدیم. بچه ها را جمع کردیم و گفتیم هرکسی باید بیشتر از توانش بدود تا بتوانیم جای دو نفر را پوشش دهیم. انقدر هم دویدیم که در پایان بازی کسی نای رفتن به رختکن را نداشت، در رختکن بالغ بر دو ساعت ماندیم تا بوانیم بلند شویم و برویم به سمت خانه. بازی خاطره انگیزی بود که توانستیم ۹ نفره ۰-۰ کنیم.

حمیدخان استیلی ممنون از شما، اگر صحبتی با مردم دارید بفرمایید.

تشکر می کنم از سایت طرفداری امیدوارم موفق باشید آقای مهدی خان هژبری که حق برادری به گردن ما دارد واقعا از ایشان هم تشکر می کنم و امیدوارم سلامت باشید. امیدوارم تیم ملی مان هم به جام جهانی صعود کند.

ممنون از حمید استیلی و مخاطبان طرفداری امیدوارم از این برنامه لذت برده باشید. تا برنامه بعدی خدانگهدار.

همچنین می توانید برنامه تیم منتخب و برترین های قرن با حضور حمید استیلی را در لینک زیر تماشا کنید:

برترین های قرن با حمید استیلی؛ با احترام به کی روش، برانکو را انتخاب می کنم | علی کریمی بهترین است

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برترین های قرن حمید استیلی فوق العاده تیم منتخب پیراهن ها جام جهانی ۹ نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ۲-۱ اینتر مقابل میلان در ورزشگاه سن‌سیرو باعث شد که فاصله آنها با روسونری در رتبه دوم به ۱۷ امتیاز برسد و بدین ترتیب قهرمانی نراتزوری قطعی شود.

این بیستمین اسکودتوی اینتر است و آنها می‌توانند ستاره دوم را به پیراهن‌شان اضافه کنند، اما اینکه با شکست میلان در سن‌سیرو به‌دست آمد، باعث می‌شود خاص‌تر از یک قهرمانی عادی باشد.

پس از پایان بازی اینتری‌ها دست به شادی‌های قابل توجهی زدند. لائوتارو مارتینز و فدریکو دی‌مارکو به سختی خود را به سقف دروازه رساندند تا تور را به‌عنوان یادگاری بردارند.

سیمونه اینزاگی تصمیم گرفت خانواده‌اش را هم در قهرمانی سهیم کند و در همان ثانیه‌های ابتدایی پس از سوت پایان بازی، با آنها تماس تصویری برقرار کرد.

بازیکنان دیگر هم در دیگر قسمت‌های زمین با هواداران به شادی پرداختند و یکی از جالب‌ترین خوشحالی‌ها مربوط به مارکوس تورام بود که گل دوم اینتر در بازی امشب را هم به ثمر رساند.

او پرچم کرنر که لوگوی میلان بر روی آن نقش بسته بود را برداشت، سپس آن را با پیراهن اینتر پوشاند و به هوا برد، تا به شکلی ویژه و جنجالی قهرمانی بیستم را جشن بگیرد.

دیگر خبرها

  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • تمجید دروسی از آزمون
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس