Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:45:30 GMT

فعالیت ۳۳ موسسه و خانه قرآنی در جویبار

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۸۷۲۱

فعالیت ۳۳ موسسه و خانه قرآنی در جویبار

قنبرعلی بهرامی گفت: ۸ موسسه قرانی ،۲ خانه قرآن شهری و ۲۳ خانه قرآن در سطح شهرستان جویبار، با رعایت پروتکل های بهداشتی اموزشهای قرانی را انجام می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قنبرعلی بهرامی در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: با حضور مفید مبلغان دینی با اطلاع رسانی و تبلیغات دینی و اسلامی، موجب حضور معنا دار و پرشور ملت ایران به خصوص مردم شریف جویبار در انتخابات ۲۸ خرداد شاهد بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اداره تبلیغات شهرستان جویبار اشاره ای به اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغ دینی در بین مبلغان دینی و اصحاب رسانه از منظر قران کرد و بیان کرد : خداوند درایه ۳۹ سوره احزاب می فرمایند تبلیغ با دغدغه دین انجام صورت می گیرد ونباید مخاطب خاص برای تبلیغ دینی در نظر گرفته شود بلکه به صورت عام همه کسانی که دغدغه دین دارند تبلیغ دینی انجام شود.

وی در ادامه از منظر قران به دومین مسئله مهم امر تبلیغ دینی توسط مبلغان ، اهل تریبون و اهل قلم اصحاب رسانه تاکید کرد و اظهار داشت: تبلیغات دینی رسالت خدا ، پیامبران و ائمه اطهار می باشد که تبلیغ دین خدا و پیامبران ، ابلاغ دین خداست مبلغان دینی رسالت و شیوه و مسئولیت پیامبران و ائمه اطهار را بر عهده دارند.

بهرامی دو ویژگی برای مبلغان و اهل قلم اصحاب رسانه در موفقیت روند تبلیغ دینی در جامعه ایران مطرح کرد بیان کرد : مبلغان و روحانیون برای اطلاع رسانی دینی در جامعه باید ترس داشته باشند سخنی بدون اگاهی دینی و خودسرانه اطلاعات را بدون دانش به مردم رو انتقال ندهند . مبلغان دینی نباید ترس از اقتصاد داشته باشند ،باید باور داشته باشند خدا روزی رسان است و ترس مبلغان از نبود اقتصاد مانع انتشار تبلیغ دینی می شود.

این مسئول به نقش پدر به عنوان مبلغ دین اسلام در خانه تاکید کرد و تصریح کرد : پدر خانواده باید اهل دین و رسالت خداوند و پیامبران اسلام باشد تا با رفتار ،اخلاق ،گفتار و کردار دینی و اسلامی خود اهل خانه و فرزندان را به دین اسلام هدایت کند.

بهرامی با اشاره به عملکرد یکساله اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار داشته اند و تصریح کرد : ۱۹۸ هیات که ۹۶ هیات داری مجوز می‌باشند و ۶۰ هیات هم در سامانه طوبا ثبت شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار در خصوص سامانه اطلس تبلیغی برای ثبت برنامه های مراکز تبلیغی شهرستان جویبار بیان کرد : برنامه اطلس تبلیغی نقاط ضعف و قوت برنامه های فرهنگی و تبلیغی تمام مراکز جویبار اعم از مسجد ، حسینیه ،زینبیه ، کانون ، موسسه قرانی و مدارس به روز رسانی و ثبت شده است و براب همگان قابل دسترسی است.

این مسئول اشاره ای به تعداد مراکز قرانی شهرستان کرد و افزود: شهرستان جویبار دارای ۸ موسسه قرانی ،۲ خانه قران شهری و ۲۳ خانه قران در سطح روستاهای شهرستان می باشد که با وجود شرایط کرونا این موسسات زیر نظر ستاد مقابله با کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی کار قرانی را با تعداد افراد محدود قران اموز برگزار می کردند.

بهرامی در پایان درباره فعال بودن طرح هجرت روحانیون و نقش اثر بخش روحانیون در ایام بحرانی اعم از سیل و بیماری کرونا در یک سال اخیر پرداخت و افزود: ۸ نفر از روحانیون شهرستان جویبار دارای حکم طرح هجرت می باشند و در زمان بحران سیل روحانیون با ایجاد گروه جهادی برای پاکسازی معابر و بازسازی و ساخت خانه های مسکونی ، همچنین حضور موثر روحانیون جویبار ی در روز های سخت ویروس کرونا هم در بیمارستان شهرستان جویبار موجب دلگرمی پرسنل و بیماران کرونایی بوده اند و همچنین برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به ضدعفونی معابر سطح شهرستان، دوخت ماسک و کمک مومنانه معیشتی به قشر اسیب دیده از بیماری کرونا عملکرد مثبتی به جا گذاشته اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان جویبار مبلغان دینی اطلاع رسانی تبلیغ دینی تبلیغ دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی و رصد‌های اطلاعاتی در خصوص فعالیت غیرمجاز در حوزه تولید و توزیع کپسول‌های موسوم به ترک اعتیاد عوامل شناسایی و دستگیر شدند.

فیاض فر بیان کرد: در روز جاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با ورود به محل فعالیت فرد قریب به چهار هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل توجهی از قرص‌های مسکن و کپسول‌های خالی دارویی کشف کردند.

او افزود: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر کردن و مخلوط کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر موادمخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول‌های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است. 

فیاض فر گفت: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه شد و رابطین وی در سایر شهرستان‌ها نیز شناسایی شدند که مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

 او بیان کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری دارو‌ها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد