Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به پایان رسید و ۱۶ تیم پایانی مرحله حذفی مشخص شدند. در این مرحله پرگل‌ترین بازی مربوط به دیدار آلمان و پرتغال بود که با برتری ۴ بر ۲ مانشافت به پایان رسید. این رقابت که به بهترین بازی مرحله دوم یورو ۲۰۲۰ نام گرفت (اینجا ببینید) باعث شد تا تیم ملی آلمان تکانی به خود بدهد و بتواند تحول در خود ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش زیر سعی داریم، مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ را با آمار بررسی کنیم. 

در این یورو تیم ملی هلند توانست با ۸ گل زده بیشترین گل زده را به ثبت رساند و پس از آن ایتالیا، بلژیک و پرتغال با ۶ گل جای گرفتند. هلند با اینکه پس از کومان هیچ وقت روز خوش را به خود ندید ولی توانست در یورو ۲۰۲۰ یکی از زیباترین و شناورترین بازی‌ها را به نمایش گذارد و توجه بسیاری را به خود متمرکز کند.

از طرف دیگر تیم ملی ایتالیا نیز توانست با هدایت مانچینی به یکی از مدعیان قهرمانی یورو بدل شود و با خط تهاجمی قدرتمند و متنوع خود برای تیم‌های حریف خط و نشان بکشد. چیرو ایموبیله، لورنزو اینسینیه و دومنیوکو براردی به خط اصلی مانچینی در فاز تهاجمی بدل شدند و نقطه اتکای آتزوری به شمار می‌روند. 

جالب اینجاست در بین آقای‌گل‌ها، گل‌به‌خودی با ۸ گل در صدر است. پس از آن رونالدو با ۵ گل جای دارد. با اینکه در این یورو بیش از هر رقابتی، گل به خودی دیدیم ولی رونالدو با ۵ گل در صدر و بازیکنانی چون پاتریک شیک با ۳ گل، امیل فورسبرگ با ۳ گل، روملو لوکاکو با ۳ گل، جینی واینالدوم با ۳ گل و رابرت لواندوفسکی با ۳ گل در رده‌ بعدی قرار دارند.

در این رقابت رونالدو البته از ۵ گل، ۳ گل را به وسیله پنالتی به ثبت رساند و توانست این آمار خارق‌العاده را نمایش گذارد. او با ۲ پنالتی در دیدار مقابل فرانسه به رکورد تاریخی علی دایی رسید و توانست آمار خارق العاده ۱۰۹ گل در بازی‌های ملی را به ثبت رساند.

از طرف دیگر در زمینه گلزنی باید به درخشش «پاتریک شیک» اشاره کرد. بازیکنی که در هفته اول به بهترین بازیکن نام گرفت (اینجا ببینید) و توانست باعث درخشش غیرقابل انتظار جمهوری چک شود. 

رابرت لواندوفسکی در این یورو ۳ گل به ثبت رساند، ولی نتوانست مانع حذف لهستان شود. او با اینکه در یوروهای سابق خیلی نتوانسته برای تیم کشورش بدرخشد اما در یورو ۲۰۲۰ نشان داد که چرا یکی از مدعیان اصلی توپ طلا خواهد بود. او در فصل گذشته برای بایرن مونیخ ۴۱ گل به ثبت رساند و رکوردی تاریخی ثبت کرد. (گزارش تحلیلی در خصوص لواندوفسکیِ لهستان را در اینجا بخوانید)

در زمینه پاس گل، امیل هویبیرگ، بازیکن تیم ملی دانمارک و زوبر از سوئیس با ۳ پاس گل در صدر قرار دارند. هویبیرگ در بازی انتهای دانمارک مقابل روسیه یک شاهکار به ثبت رساند و توانست در ۲ گل تیمش نقش اصلی را ایفا کند. 

تیم ملی اسپانیا با ۶۸.۷ درصد مالکیت در این بازی، بیشترین آمار در خصوص تسلط در میدان را به ثبت رساند. تیم ملی آلمان با میانگین مالکیت ۶۱.۳ در رده دوم جای گرفت و تیم‌های ملی ایتالیا، بلژیک، دانمارک و انگلیس در رده‌های بعدی جای گرفتند.

در زمینه دقت پاس نیز تیم ملی آلمان با ۸۹.۷ درصد بهترین آمار را به ثبت رساند و پس از آن تیم‌های ملی فرانسه، بلژیک، پرتغال، اسپانیا و ایتالیا این آمار خوب را به نمایش گذاشتند.

در زمینه دقت پاس، جالب اینجاست ریس جیمز از تیم ملی انگلیس آمار ۹۹ درصد را به ثبت رساند و نشان داد در بازی مقابل اسکاتلند کاملاً بی‌اشتباه ظاهر شده است. بازیکنانی مثل اکسل وتسل از بلژیک، آیمریک لاپورت از اسپانیا، کالتا کار از کرواسی، فرمالن و بویاتا از بلژیک در رده‌های بعدی جای گرفتند.

بیشترین موقعیت در این ۳ بازی مرحله گروهی را تیم ملی دانمارک به ثبت رساند. این تیم که پس از اتفاق دلخراش اریکسن با مشکل بسیار جدی مواجه شد، توانست در بازی‌های بعدی نمایشی دیدنی از خود به ثبت رساند و با ۶۱ شوت به پرحمله ترین تیم یورو در مرحله گروهی نام گیرد.تیم‌های ملی ایتالیا، سوئیس، هلند، اسپانیا و اسکاتلند در رده‌های بعدی جای گرفتند.

و اما در آخر در زمینه دفاعی، تیم ملی ایتالیا و انگلیس با ثبت ۳ کلین‌شیت بهترین نمایش را در دروازه از خود به ثبت رساندند. به عبارتی جان لوییجی دوناروما و جوردن پیکفورد دروازه‌بانانی بودند که در طول ۳ بازی گلی دریافت نکدند.

در زمینه مهار توپ امار جالب اینجاست تیم ملی ترکیه با ۱۸ مهار توپ در صدر قرار دارد و بالاتر از هر قدرتی ایستاده است. تیم‌های مقدونیه شمالی، فنلاند، ولز، اسلواکی و اوکراین نیز با مهارهای زیبا در رده‌های بعدی قرار دارند و نشان می‌دهند این تیم‌ها بیش از هر تیم دیگری مورد حمله قرار گرفتند و قرار گرفتن در فاز تدافعی اندیشه اصلیشان بوده است.

در همین رابطه چاکر با ۱۸ سیو از ترکیه، با اینکه ۸ گل دریافت کرد ولی بیشترین مهار را به ثبت رساند. دیمیتریوسکی از مقدونیه شمالی با ۱۴، دنیل وارد با ۱۴ ، هرادکی از فنلاند با ۱۴ و روی پاتریشو با ۱۱ مهار از پرتغال در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

بازی‌های مرحله حذفی از فردا(شنبه) تا سه شنبه در ۲ ساعت مختلف یعنی ۲۰:۳۰ و ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد تا ۸ تیم پایانی مشخص شوند. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ثبت رساند رده های بعدی ثبت رساند مرحله گروهی ملی ایتالیا جای گرفتند یورو ۲۰۲۰ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه

در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال روسیه تیم روستوف میهمان فاکل بود و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

تک گل این بازی را رونالدو سزار بازیکن برزیلی روستوف در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند.

محمد محبی در ترکیب اصلی حضور داشت و پس از ۶۸ دقیقه بازی در ترکیب روستوف تعویض شد.

تیم فوتبال روستوف با کسب این پیروزی ارزشمند ۳۷ امتیازی شد و به رده هفتم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر روسیه صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!
  • بوشیدو به روایت هنر هشتم؛ بررسی بهترین بازی‌های سامورایی
  • عملکرد جالب شاسی بلند جدید کره ای بازار را در تصادف ببینید
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • دربی ایرانی‌ها به سود یاران حاج صفی
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک؛ برتری مردان ایران مقابل کانادا
  • کانادایی‌ها مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان شدند