Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@13:53:49 GMT

پاسخ به یک شایعه؛ ستاره چلسی راهی بایرن می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۸۸۷۱

پاسخ به یک شایعه؛ ستاره چلسی راهی بایرن می‌شود؟

مدیر برنامه تیمو ورنر شایعات انتقال این بازیکن به بایرن‌مونیخ را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر یکی از بازیکنانی بود که در تابستان گذشته به چلسی پیوست. این ستاره آلمانی بعد از درخشش فوق العاده در ترکیب لایپزیش مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت اما نهایتا این چلسی بود که توانست او را به استمفوردبریج بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرچه چلسی بعد از جدایی فرانک لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل عملکرد کم نقصی از خود ارائه داد و در پایان به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز دست یافت اما در طول این فصل انتقادات زیادی نسبت به تیمو ورنر و ناکامی های او در امر گلزنی مطرح شد.

 

 

 

 

انتقادات از تیمو ورنر و از طرف دیگر حضور سرمربی سابق او یعنی یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن باعث شده شایعاتی پیرامون احتمال انتقال این بازیکن به جمع باواریایی ها شنیده شود؛ موضوعی که واکنش مدیر برنامه او را به همراه داشته و کارل هاینس فورستر در این باره می‌گوید: " یولیان و تیمو همواره قدردان یکدیگر هستند اما من نمی دانم که در سه یا چهار سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. فوتبال خیلی سریع پیش می رود.

 

شما نمی توانید هیچ چیز را رد کنید اما در حال حاضر من به وضوح می گویم که تیمو در چلسی می ماند. او در آنجا احساس راحتی می کند. پیش از این نیز برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال او بودند که بایرن نیز جزو آنها بود اما تیم او نهایتاً تصمیم گرفت راهی چلسی شود."

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 بایرن مونیخ تیمو ورنر چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 بایرن مونیخ تیمو ورنر چلسی تیمو ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران راهی جز تنبیه رژیم صهیونیستی نداشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جوزسپ بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی، عصر یکشنبه ۲۶ فروردین ماه طی گفت وگوی تلفنی در خصوص موضوعات مهم منطقه‌ای و بین المللی، از جمله عملیات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به ویژه به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق و همچنین تداوم بحران انسانی جاری در غزه تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه در این تماس با اشاره به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی ازجمله هدف قرار دادن نیرو‌های مستشاری کشورمان در مبارزه با تروریسم در سوریه تأکید کرد: حمله نظامی رژیم صهیونیستی علیه اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق، نقض آشکار کنوانسیون وین و عبور از خط قرمز جمهوری اسلامی ایران بشمارمی‌رود.

امیرعبداللهیان افزود: در برابر انفعال دیپلماتیک سازمان ملل متحد و شورای امنیت در صدور حتی یک بیانیه در محکومیت این اقدام، جمهوری اسلامی ایران راهی جز تنبیه رژیم صهیونیستی در چارچوب دفاع مشروع نداشت.

وی ضمن تاکید بر موفقیت آمیز بودن اقدام نظامی کشورمان در چارچوب دفاع مشروع خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات، این پیام داده شد که از نظر جمهوری اسلامی ایران موضوع پایان یافته است، اما در صورت اقدام متقابل رژیم صهیونیستی، پاسخ جمهوری اسلامی ایران فوری، گسترده و حداکثری خواهد بود.

امیرعبداللهیان با اشاره به صدور بیانیه اتحادیه اروپا در محکومیت حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق اظهار داشت: امیدوارم اتحادیه اروپا برای خاتمه نسل‌کشی در غزه حامل یک ابتکار موثر و کارآمد باشد که البته در این صورت جمهوری اسلامی ایران آماده کمک به موفقیت آن است.

جوسپ بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی نیز در این تماس با بیان اینکه پاسخ نظامی ایران دور از انتظار نبوده است، از اینکه این عملیات از نظر جمهوری اسلامی ایران پایان یافته ابراز خرسندی و تاکید کرد: از نظر اتحادیه اروپا حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به دلیل نقض کنوانسیون وین محکوم است.

وی در ادامه از تلاش‌های دیپلماتیک اتحادیه اروپا برای حل بحران درغزه و پایان دادن به رنج و درد مردم این منطقه خبرداد و از ایران خواست ضمن خویشتنداری به تحقق این امر کمک کند.

دیگر خبرها

  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی! (عکس)
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد
  • ایران راهی جز تنبیه رژیم صهیونیستی نداشت
  • اسکای آلمان: تماس بایرن مونیخ با زیدان صرفا یک شایعه است!
  • پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!
  • تکذیب شایعه عجیب درگیری ستاره‌های تراکتور