Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نویسنده کتاب گفت: ثبت خاطرات از رخداد‌هاى دفاع مقدس همچنین جبهه‌های مدافعان حرم و از همه مهمتر رویداد‌های که مرزبانان با آن روبرو هستند اموری مهم و ماندگار محسوب می‌شود.

مصیب معصومیان در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون مضمون کتاب «سیلوانا» گفت: کتاب «سیلوانا» روایتی متفاوت و طنز از خاطرات رزمندگان مرزبانی و مدافعان وطن است این کتاب سخن از برخی حقایق دارد که بسیاری از مردم از آن بی خبرند، کتاب «سیلوانا» از جمله کتاب‌هایی بود که در مدت زمانی کوتاه از انتشارش مورد استقبال خوبى از سوى مخاطبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: کتاب «سیلوانا» به زبانی طنز مجموعه روایت‌هایی را بیان می‌کند از شوخی‌های رزمندگان مرزبانی و مدافعان وطن در شرایط سخت، سربازانی که در دورهمی خود بذر روحیه امید و نشاط می‌پاشیدند و جمع را سر حال نگه می‌داشتند و در نیمه‌های شب به سجاده می‌ایستادن و با خدا به راز و نیاز می‌پرداختند.

معصومیان تاکید کرد: اگرچه سال‌ها از هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد، اما همچنان افراد و گروهک‌های شرور و ضد انقلاب در مرز‌های قصد بر هم زدن آرامش را دارند به همین منظور لشكر ۲۵ کربلا در این محل‌ها در کنار مرزبانان حضور می‌یابند تا بتوانند آرامش را بر قرار کنند این در حالی است که بسیاری از مردم از آن بی خبر هستند.

نویسنده کتاب «ابراهیم در آتش» اظهار کرد: بعد از حماسه خان‌طومان در فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۵ و در بهار سال ۱۳۹۶ لشکر ۲۵ کربلا در مأموریت جدید خود عازم آذربایجان‌غربی و نقطه‌ صفر مرزی ایران و ترکیه به نام «سیلوانا» گردید که تا پاییز سال ۱۳۹۷ این مأموریت ادامه پیدا کرد من پس از خداحافظی عازم این سفر شدم و در اولین قدم اقدام به یاد داشت برداری از تمام آنچه رخ می‌داد شدم.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

وی در مورد نوشتن کتاب «سیلوانا» ابراز کرد: من پیش‌تر با نگارش کتاب‌های شهدای مدافع حرم و خان‌طومان کتاب‌های نوشته بودم، اما این بار نوع نگارشم متفاوت بود، کتاب «سیلوانا» که در قالب طنز می‌باشد مجموعه روایت‌هایی است از شوخی‌های رزمندگان مرزبانی حتی زمان حمله دشمن و شهادت دو تن از نیرو‌های لشکر ۲۵ کربلا را بیان کردم.

نویسنده کتاب «شهید عزیز» بیان کرد: کتاب به سبک خاطره داستان نوشته شده و در عین حال دارای متنی روان است خاطرات شیرینی که گاهی با وقایع تلخ همراه می‌شود و جذابیت بسیاری را برای مخاطب به همراه دارد. داستان از زبان خودم که در منطقه حضور داشتم بیان شده است.

وی پیرامون علت نامگذاری کتاب «سیلوانا» افزود: کتاب «سیلوانا» بر گرفته از رویداد‌هاى مرزی منطقه‌ای بود که لشكر ۲۵ کربلا جهت مبارزه با اشرار در آنجا مستقر شده بود این منطقه کوچک به خاطر وجود گروه پژاک و داعش در معرض تعارض بود و از نا آرامی رنج می‌برد لذا با استقرار در این مکان به دنبال بر قرارى آرامش بودیم البته شرایط جغرافیای سیلوانا به شکلی بود که عبور و مرور برای این منطقه سخت و دشوار بود و زمستان‌های سرد آن در کنار بارش برف سهمگین به نحوی بود که تنها هلی کوپتر‌ها می‌توانستند در شرایط دشوار کمک رسانی کنند.

معصومیان پیرامون کتاب «سیلوانا» خاطر نشان کرد: ثبت خاطرات از رخداد‌ها دفاع مقدس همچنین جبهه‌های مدافعان حرم و از همه مهمتر رویداد‌های که مرزبانان با آن روبرو هستند اموری مهم و ماندگار محسوب می‌شود، زیرا در آینده به برگ‌هایی از تاریخ بدل شده و در عین حال ناگفته‌های در برابر نگاه زلال و قدردان مردم قرار می‌دهد تا آنان بدانند چه جان‌فشانی‌هایی در راه دفاع از مرز‌های ما صورت گرفته و چه ایثارگری‌هایی رقم خورده و می‌خورد تا آن‌ها بتوانند در امنیت و آسایش به زندگی روزمره‌شان بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ادبیات بازار نشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات بازار نشر رزمندگان مرزبانی ۲۵ کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین سیفی اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق کالا، مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده از وسایل همراه یک تبعه افغانستانی ۳۰ قوطی شیر خشک به ارزش ۳۴ میلیون و ۵۹۸ هزار ریال که به صورت قاچاق در حال خروج از کشور بود را کشف کنند.

جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه افزود: مرزبانان موارد مکشوفه را به همراه متهم مربوطه تحویل مراجع قضائی دادند.

وی با تاکید بر عزم قاطع مرزبانان در برخورد با قاچاقچیان کالا خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از وظایف نیروهای مرزبانی می‌باشد لذا با سودجویانی که قصد دارند با قاچاق کالاهای اساسی و روزمره موجب گرانی و ضربه به اقتصاد کشور شوند، به صورت قاطعانه برخورد می‌کنیم

کد خبر 6084809

دیگر خبرها

  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • عملیات وعده صادق قدرت ایران را نشان داد/ مدافعان رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی