Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «محمد البخیتی»، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت که این گروه به دنبال جلب خشنودی آمریکا نیست و برای دستیابی به اعتراف این کشور تلاش نمی‌کند.

او گفت: انصارالله به هیچ وجه به دنبال آن نیست که توسط دشمن امت اسلامی یعنی آمریکا به رسمیت شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البخیتی افزود: ما از آمریکا نمی‌خواهیم که مشروعیت ما را به رسمیت بشناسد. اعتراف این کشور برای ما چه فایده‌ای دارد در حالی که محاصره یمنی‌ها و جنگ علیه آن‌ها ادامه دارد؟

با این حال «راجح بادی» سخنگوی دولت مستعفی یمن نیز در واکنش به چنین سخنانی از سوی فرستاده آمریکا در امور یمن گفت: اظهارات لندرکینگ در خصوص حوثی‌ها خارج از چارچوب آن درک شده است.

بادی در گفتگو با الجزیره گفت: ما هیچ تغییری را در موضع آمریکا در قبال یمن نمی‌بینیم.

«تیموتی لندرکینگ» فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن دیروز (پنج‌شنبه) در وبیناری میان شورای ملی روابط آمریکا و کشور‌های عربی، جنبش انصارالله یمن را به رسمیت شناخت و آن را مسئول تمام و کمال خشونت در یمن ندانست.

عربستان در بیش از شش سال جنگ علیه دولت و ملت یمن علاوه بر کشتار هزاران غیرنظامی و آواره کرده میلیون‌ها نفر، زیرساخت‌های این کشور را تخریب و با محاصره بنادر و فرودگاه‌ها مانع از ورود سوخت و مواد غذایی و دارویی به این کشور شده است.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انصارالله یمن ائتلاف سعودی دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امریکا قلاده صهیونیست ها را کشید/هشدار به دولت های حامی اشغالگران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین رضاپور در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و گفت: آمریکا، انگلیس و دست نشانده‌های آن‌ها در منطقه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از عبور موشک‌ها و پهپادهای ما از آسمان کشورهای همسایه و رسیدن به سرزمین‌های اشغالی به کار بستند، اما موفق نشدند.

وی افزود: موشک‌های ما از گنبد آهنین، فلاخن و پیکان عبور کردند، از شهرها و پایگاه‌های هسته‌ای دشمن عبور کرده و پایگاه استراتژیک «نواتیم» را هدف قرار داده و منهدم کردند، در شب پاسخ از نیمه شب تا صبح آسمان رژیم صهیونیستی تحت سیطره و زیر چکمه‌های سربازان اسلام بود.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه دشمن قدرت و عظمت ایران را فهمید، گفت: امریکائی ها به سرعت اعلام کردند، که ما قصد درگیری با ایران را نداریم، هدف رژیم صهیونیستی این بود، که آمریکا را به میدان بیاورد، اما آمریکا رسماً اعلام کرد، قصد درگیری با ایران را نداریم و قلاده صهیونیست‌ها به عنوان سگ وحشی را کشید، که مرتکب خطای دیگری نشود.

وی ادامه داد: دشمن فهمید اگر دست از پا خطا کند، این بار به جای صدها موشک پیشرفته پایگاه‌های غربی در منطقه آماج حمله قرار خواهند گرفت.

رضاپور عملیات وعده صادق را موجب خوشحالی همه مسلمانان جهان دانست و گفت: این عزت و عظمت به برکت خون شهدا و پایمردی این ملت به آنها داده شده است.

خطیب جمعه جوادآباد گفت: شورای امنیت تحت سیطره رژیم صهیونیستی حتی نتوانست یک بیانیه علیه ایران صادر کند، قطعاً این پیروزی بزرگ در همه زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آثار امیدبخشی خواهد داشت، البته ممکن است، این رژیم در حال مرگ خودسرانه مرتکب خطاهایی شود.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد، تنها امید آمریکا و صهیونیست‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی، جنگ رسانه‌ای است، گفت: ما در زمینه جنگ رسانه‌ای بی دفاع و ضعیف هستیم، باید مردم ما هوشیار باشند و تحت تأثیر تبلیغات دروغین دشمنان قرار نگیرند.

رضاپور از اجرای طرح «نور» در برابر هنجارشکنان قدردانی کرد و گفت: قریب به اتفاق بانوان مسلمان این کشور مؤمن و مقید به رعایت حجاب هستند، ممکن است، عده‌ای آگاهانه و یا بدون اطلاع فریب دشمنان را بخورند، اما وقتی پای دشمن در میان است، وظیفه حکومت اسلامی مقابله با مزدوران دشمن و هنجارشکنی است و امیدوارم همه دستگاه‌های موظف در این خصوص به وظیفه خود عمل کنند.

کد خبر 6082443

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه وتوی به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط آمریکا
  • امریکا قلاده صهیونیست ها را کشید/هشدار به دولت های حامی اشغالگران
  • دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • رهبر انصارالله یمن: این معادله تثبیت شد که اگر دشمن اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین باشد
  • دهه‌ها فراز و فرود برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود