Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:54:51 GMT

قطع درختان چندین ساله در زنجان + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۹۱۷۴

قطع درختان چندین ساله در زنجان + فیلم

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، تصور کنید یک روز تعطیل برای خستگی از کار‌های روزانه راهی خارج از شهر می‌شوی تا در یک فضای سبز و آرام با انرژی مضاعف بتوانی کار‌های روزانه را از سر بگیری و وقتی به یک مکانی می‌روی که در آنجا خبری از فضای سبز و گیاه نیست،چه احساسی پیدا می‌کنید؟

آیا تاسف نمی‌خوری که این زمین‌های خشک و بی آب و علف که می‌توانی به عنوان سایه بان ساعت‌های خوشی را در آنجا سپری کنی و در روز‌های گرم تابستان کنار رودخانه‌های پر آب بگذردانی؟!

بنابراین پوشش گیاهی مراتع و جنگل‌ها به عنوان سرمایه ملی کشور محسوب می‌شود و حفاظت از این گنجینه ارزشمند بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد قطع درختان چندین ساله از سوی برخی از افراد سودجو در شهر زنجان بودیم که بی رویه در حال قطع درختان بودند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلمی از مسئولان گلایه‌مند است و درخواست رسیدگی دارد.

منبع: شهروندخبرنگار -زنجان

بیشتر بخوانید:

قطع بی‌رویه درختان زنجان، مرگ تدریجی فضای سبز کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درختان کهنسال قطع درختان مشکلات مالی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید

چندین فدراسیون فوتبال اروپا در تماس با یوفا، خواستار تغییر در برنامه‌ریزی صورت گرفته شدند. 

یوفا با درخواست به تعویق انداختن مهلت ارسال لیست نهایی بازیکنان برای یورو 2024 مواجه شده است.

طرفداری | به گزارش اسکای، چندین کشور ابراز نگرانی کرده‌اند که با پایان یافتن آخرین دور از بازی‌های دوستانه ملی تنها دو ساعت قبل از ثبت لیست نهایی بازیکنان در روز جمعه 7 ژوئن، زمان بسیار کمی برای ارزیابی هر گونه مصدومیت احتمالی قبل از ارائه لیست بازیکنان به یوفا در نیمه شب وجود خواهد داشت. با این حال، بعید به نظر می رسد که یوفا این مهلت را تمدید کند، زیرا طبق مقررات آن‌ها، تیم‌ها باید هفت روز قبل از شروع مسابقات ثبت‌نام کنند؛ این در حالیست که آلمانِ میزبان، در تاریخ ۱۴ ژوئن به مصاف اسکاتلند خواهد رفت.

همچنین طبق قوانین موجود یوفا، بازیکنان تا هر زمانی پیش از بازی افتتاحیه مسابقات می‌توانند در لیست تیم جایگزین شوند؛ به شرطی که مدرک پزشکی دال بر مصدومیت و عدم امکان بازی آن‌ها ارائه شود. این موضوع روز دوشنبه در جلسه کمیته مسابقات ملی یوفا مورد بحث قرار خواهد گرفت. همچنین تعداد نفرات مجاز در هر تیم نیز یک موضوع کلیدی در دستور کار خواهد بود. در جلسه هفته گذشته با حضور تمامی مربیان تیم‌های ملی شرکت‌کننده در دوسلدورف، برای اولین بار ایده افزایش تعداد بازیکنان هر تیم از ۲۳ به ۲۶ نفر مطرح شد.

بیشتر بخوانید:

احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • شنیدن شدن صدای چندین انفجار در عراق و سوریه
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار
  • نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان