Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنی اولمو، بازیکن سابق تیم دینامو زاگرب، که با علی کریمی بازیکن سابق استقلال نیز هم‌بازی بود، به همراه تیم ملی اسپانیا به دور حذفی یورو 2020 صعود کرده است، جایی که باید با کرواسی رو به رو شوند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا با وجود نمایش هایی پر انتقاد در مرحله گروهی یورو 2020 توانست با پیروزی پر گل برابر اسلواکی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیا در مرحله حذفی روز دوشنبه باید به مصاف تیم ملی کرواسی برود، کشوری که سابقه بازی در یکی از محبوب ترین تیم های باشگاهی اش را دارد.

 

 

اولمو پس از پیروزی برابر اسلواکی و در بازگشت به کمپ اسپانیا در مادرید با رسانه های کرواسی مصاحبه کرده است.

اولمو گفت: "بلافاصله بعد از بازی با اسلواکی ما به مادرید پرواز کردیم. یک روز قبل از بازی و در روز یکشنبه به کپنهاگ پرواز کرده بودیم.

من خیلی خیلی خوشحالم! چطور ممکن است خوشحال نباشم؟ ما توانستیم به دور یک هشتم نهایی برسیم و قرار است برابر کرواسی بازی کنیم! بریا من این بازی یک بازی بسیار خاص و مهم است. چیزی است. چیزی که برای تمام عمر به خاطر می ماند."

 

در تمام طول مدت مصاحبه صدای نوتیفیکیشن های پیاپی از گوشی اولمو به گوش می رسید و ستاره اسپانیا با خنده گفت که پیام های زیادی از طرف هواداران کرواتش دریافت کرده است.

 

 

اولمو گفت: "فکر کنم بیشتر از صد پیغام از مردم کرواسی دریافت کردم. بعضی نوشته بودند "دنی ما دوستت داریم اما روز دوشنبه تو به خانه برمی گردی"، بعضی دیگر نوشته بودند "حیف دنی... ما حتی نمی دانیم چطور باید بر علیه تو شعار بدهیم!" تلفن من از شدت دریافت پیام از کرواسی در حال ترکیدن است. خیلی فوق العاده است که من را با خاطره هایی به این خوبی در کرواسی به یاد می آورند و طرفداران دینامو هنوز به یاد من هستند."

 

اولمو اغلب می گوید که کرواسی وطن دوم او است. او در دوران حضور در کرواسی با جمله معروفش "برای من تثلیث مقدس دینامو، زاگرب و کرواسی است" بسیار در بین کروات ها محبوب شد.

 

اولمو افزود: "من دوستان زیادی در بین بازیکنان تیم ملی کرواسی دارم. به همین دلیل است که الان احساس بسیار خاصی دارم که توضیح دادنش سخت است. من با همه بازیکنان دینامو که در تیم ملی کرواسی بازی می کنند دوست هستم، اما بقیه بازیکنان تیم ملی کرواسی را نیز می شناسم. چطور؟ خب وقتی کرواسی پیش از بازی هایش در ماکسیمیر تمرین می کرد، من همیشه به آنها سر می زدم و اینطوری است که همه بازیکنان این تیم را می شناسم. من می دانستم که بالاخره یک روز به عنوان بازیکن تیم ملی اسپانیا برابر کرواسی بازی خواهم کرد."

 

 

تیم ملی اسپانیا نیز مثل کرواسی در آخرین بازی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 را به دست آورد. لاروخا برابر سوئد و لهستان به تساوی دست یافت و در نهایت با پیروزی 5-0 برابر اسلواکی توانست به دور بعد صعود کند.

 

اولمو دراین باره گفت: "ما مقابل سوئد و لهستان خوب بودیم، بازی را کنترل کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. تعداد زیادی موقعیت داشتیم و فقط موراتا توانست به لهستان گل بزند. با این حال همه ما می دانستیم که چنین بازی باید گل به همراه داشته باشد. نمی توانید مدام فرصت ها را از دست بدهید. در پایان همه چیز مقابل اسلواکی به نفع ما پیش رفت، از همه موقیعت ها استفاده کردیم و پنج گل زدیم.  می توانستیم بیشتر هم گل بزنیم. اما خب پنج تا کافی بود، ها ها... ما همگی به خدلیل اینکه از گروه خود صعود کردیم خیلی خوشحالیم این اولین و مهمترین هدف ما بود. ما مقابل هواداران خود بازی می کردیم و در نهایت همه چیز خوب رقم خورد. اما حالا باید به مسیر خود ادامه دهیم."

 

 

اولمو درباره بازی برابر کرواسی اضافه کرد: "کرواسی تیم خوبی است. ما احترام زیادی برای آنها قائل هستیم. می دانیم که کرواسی چه قدرتی دارد اما برای برد به میدان می رویم. می خواهیم که به یک چهارم نهایی و بالاتر از آن صعود کنیم. اسپانیا بالاترین هدف را در این رقابت ها نشانه گرفته است."

 

زمانی که اولمو در دینامو بازی می کرد، بحثی مطرح شده بود که با اعطای تابعیت کرواسی به او، کاری کنند تا اولمو برای تیم ملی کرواسی به میدان برود. اما اولمو همیشه می خواست که در تیم ملی اسپانیا بازی کند.

 

 

اولمو در این باره گفت: "من همیشه می خواستم که برای اسپانیا بازی کنم. بازی برای تیم ملی اسپانیا بزرگترین رویای من بود. هرگز به چیز دیگری فکر نکردم.

قبلاً هم گفته ام آرزوی بزرگ من بازی در مسابقات قهرمانی اروپا مقابل کرواسی بود. اما قبل از آن آرزوی دیگری هم داشتم. من می خواستم در چمپیونزلیگ با پیراهن لایپزیش مقابل دینامو بازی کنم. این آرزو محقق نشد، اما آرزوی دیگرم برآورده شد. همه آرزوها برآورده نمی شوند، اما برای من کافی است که این خواسته محقق شود. آرزوی بزرگ دیگری هم دارم. دوست دارم در فینال یورو در ترکیب اسپانیا بازی کنم.

اصلا می دانید چیست؟ من در واقع به این آرزویم هم رسیده ام و با پرتغال در فینالم. برای من مسابقه برابر کرواسی فینال یورو است! مهم نیست که ما در یک هشتم نهایی به هم خوردیم."

 

کرواسی تیم ملی اسپانیا تیم ملی کرواسی یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کرواسی تیم ملی اسپانیا تیم ملی کرواسی یورو 2020 تیم ملی اسپانیا تیم ملی کرواسی یک هشتم نهایی برابر کرواسی برای من یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- بارش برف در کرواسی در ماه آوریل تعجب آور نیست، اما آنچه ساکنان را شگفت‌زده کرد کاهش شدید دما بود که این کشور طی چند روز شاهد بود.

به گزارش فرارو، پس از دمای تابستانی که تنها چند روز پیش در کرواسی به ۳۰ درجه سانتی‌گراد رسید، زمستان با قدرت کامل به این کشور بالکان بازگشته است. در اواسط بهار، برف سنگینی در منطقه کوهستانی گورسکی کوتار (شمال غربی) این کشور بارید و به گفته رسانه‌های محلی، ضخامت لایه برف در آنجا به ۱۵ سانتی‌متر رسید.

برخی از ساکنان در حال ریختن برف با چوب از روی شکوفه‌های درختان دیده شدند. ماشین‌های سنگین نیز در حال پارو کردن مقادیر زیادی برف برای باز کردن جاده‌ها بودند.

در واقع، حال و هوای متغیر آب و هوا و بارش برف حتی اگر در ماه آوریل هم باشد، مردم این منطقه را شگفت زده نمی‌کند، اما در واقع از تغییرات گسترده دما و کاهش شدید آن در عرض چند روز شگفت زده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • یورو رکورد زد
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟