Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه ۲۳ خرداد آغاز شد.

با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ فرصت ثبت نام و انتخاب رشته تا امروز (جمعه، ۴ تیر) تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیانی که برای ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون فوق اقدام نکرده‌اند با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید و فراهم کردن امکان ویرایش می‌توانند در این مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس قرار گرفت.

زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آخر وقت امروز پایان می‌یابد. متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون» دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها به صورت «با آزمون» است، در روز جمعه، ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

بیشتربخوانید

شیوه ثبت نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کاردانی به کارشناسی ثبت نام و انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۱۴۰۰ گردشگر از پایگاه گردشگری رویین در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر پایگاه گردشگری رویین در شهرستان اسفراین از بازدید ۱۴۰۰ گردشگر از این روستای تاریخی و گردشگری طی تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

حامد وظیفه شناس در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از تعداد گردشگرانی که از این روستای گردشگری بازدید کردند، ۳۰۰ نفر از یک تا چند شب اقامت داشته اند.

وی گفت: تعداد افرادی که در کل تعطیلات نوروزی سال گذشته در این مکان اقامت داشته بودند ۳۸۰ نفر است.

به گفته وظیفه شناس، در این روستا هفت اقامت گاه بوم گردی و یک مجتمع تفریحی و رفاهی وجود دارد.

وی تصریح کرد: میزان اقامت در تعطیلات نوروزی در این روستای گردشگری افزایش یافته اما تعداد حضور گردشگران به علت مصادف شدن با ماه مبارک رمضان و بارندگی ها کاهش یافته است.

رحمانی تاکید کرد: وجود مناظر زیبای طبیعی، باغات زیاد سیب یکی از عوامل جذب گردشگران در این منطقه است.

وی بیان کرد: علاوه بر روستای رویین پایتخت نساجی ایران محسوب می شود که تقریبا تمامی منازل این روستا کارگاه تولید چادرشب و حوله بافی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • بازدید ۱۴۰۰ گردشگر از پایگاه گردشگری رویین در خراسان شمالی
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از امروز ۷ فروردین