Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، جمعی از مسؤولان بخش بسطام ازجمله رئیس دادگاه عمومی، بخشدار، شهردار و جمعی از مسؤولان انتظامی و ستادی بسطام پیش از ظهر امروز با حضور در گلزار شهدای این شهر، یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه را گرامی داشتند.

شهردار بسطام در این مراسم از نقش بی‌مانند قوه قضاییه در ریشه‌کنی فساد در جامعه گفت و بیان کرد: حضور آیت‌الله رئیسی طی سال‌های اخیر در قوه قضاییه، امیدها به سالم‌سازی فضای فرهنگی و اقتصادی جامعه را زنده ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سلیمان‌پور از انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت شهری بسطام با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود به‌منظور ساماندهی گلزار شهدای بسطام خبر داد.

علی باقری، بخشدار بسطام نیز با اشاره به نقش بی‌بدیل شهید دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر در استحکام دستاوردهای انقلاب اسلامی، از اهمیت هفته  قوه قضاییه گفت و افزود: ایران امروز ما، بیش از هر زمان دیگری نیازمند امثال بهشتی‌هاست.

در این مراسم مسؤولان ببخش سطام با حضور در مزار شهدای گمنام، ضمن اهدای گل با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: تفاهم نامه شهردار بسطام هفته قوه قضاییه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید

محمدمهدی ایرانمنش، نوجوانی که در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، امروز دوم اردیبهشت ماه به شهادت رسید.

محمدمهدی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد
  • آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید