Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست اولیه دوپینگ یکی از چهره های شاخص ورزش رزمی ایران در المپیک توکیو مثبت اعلام شد. به گزارش ایسنا، نمونه دوپینگ یکی از چهره های شاخص کاروان ورزش ایران در المپیک توکیو و یکی از شانس های اصلی کسب مدال طلا برای کاروان ایران در این رقابت ها مثبت اعلام شد.

پس از اعلام فدراسیون جهانی به فدراسیون ایران مبنی بر مثبت شدن تست دوپینگ این ورزشکار در یکی از رویدادهای بین المللی، فدراسیون مربوطه اعتراض رسمی خود را به فدراسیون جهانی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال فراوان این ورزشکار با محرومیت ۴ ساله از حضور در میادین روبرو می شود و در صورت قبول اعتراض ایران، ممکن است این محرومیت به ۲ سال کاهش پیدا کند.

گفته می شود این ورزشکار که از چهره های با اخلاق ورزش ایران است، بدون هماهنگی کادر فنی تیم ملی برای برطرف شدن مشکل خود طبق تجویز پزشک و بدون اطلاع از اینکه قرص مصرف شده جزو موارد دوپینگ است، اقدام به مصرف آن دارو کرده و سپس راهی مسابقات بین المللی در یکی از کشورهای اروپایی شده است.

این چهره شاخص ورزش رزمی ایران شانس اصلی کسب مدال طلای المپیک برای ایران بود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی های المپیک توکیو دوپينگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان

زی‌سان- پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان  به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

سرپرست شهرداری لواسان ضمن عذرخواهی از مردم شریف و متدین شهر لواسان بر رعایت عفاف و حجاب اسلامی طبق قانون در اماکن عمومی تاکید کرد و اعلام  کرد با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری لواسان نیز در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.

وی‌ ادامه داد: نگهبان مجموعه وقتی این ناهنجاری را می‌بیند به آنها تذکر می‌دهد اما این افراد گوش نمی‌کنند. ایراد اینجاست که نگهبان به پلیس موضوع را اطلاع نداده است اما ما پیگیر قضیه هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:‌برنا

tags # ورزش کردن سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای