Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی فقدان دو خبرنگار فعال گروه اجتماعی خبرگزاری های ایرنا و ایسنا را در حادثه تلخ واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار دکتر اسکندر مومنی در این پیام آورده است:
انالله و اناالیه راجعون
درگذشت تلخ و تأسف بار بانوان «ریحانه یاسینی» و «مهشاد کریمی» از خبرنگاران فعال و پرتلاش خبرگزاری های ایرنا و ایسنا در حین انجام ماموریت و در حادثه تلخ و ناگوار واژگونی اتوبوس در آذربایجان غربی موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب فقدان این دو خبرنگار دلسوز و مسئولیت پذیر کشورمان را به خانواده های داغدار این عزیزان، همکاران محترم ایشان در خبرگزاری های ایرنا و ایسنا و جامعه خبری کشور تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان آمرزش و رحمت الهی برای درگذشتگان، سلامتی برای مصدومان این حادثه ناگوار و صبر و شکیبایی برای دوستان و خانواده‌های ایشان مسئلت می‌دارم.




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سردار مومنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

به نقل از ایسنا در این زمینه خبرنگار ایسنا کسب اطلاع کرد، گل‌محمدی با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر در جلسه امروز موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

این منبع مطلع به ایسنا گفت که قرار است امروز جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود که تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898229

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت