Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر کل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد یک بلای طبیعی است که باید همه اقشار به خصوص ورزشکاران برای مقابله با آن و آگاهی بخشی به جامعه کمک کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، 5 تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و سر آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر در کشوراست. به همین مناسبت مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر اختصاص به این مناسبت دارد و با شعار « همه با هم نه به اعتیاد» آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد جمالو مدیر روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر در این رابطه اظهار داشت: وقتی بلایایی طبیعی نظیر سیل و زلزله در منطقه ای از کشور رخ می دهد، هم میهنان عزیز ایران خودشان را مکلف به کمک می دانندن و گاهی اوقات حتی مشاهده می کنیم که میزان کمک های ارسالی بیشتر از نیاز هم هست. اکنون باید اعتیاد را یک بلای واقعی اجتماعی بدانیم که دامن جوانان ما را گرفته است.
وی افزود: بر اساس تئوری های نوین علمی برای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد راهی جز مشارکت همه مردم وجود ندارد 26 ژوئن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است که به همین مناسبت از همه ورزشکاران، هنرمندان، روحانیون، اساتید دانشگاه ها و همه اقشار جامعه می خواهیم که دست در دست هم برای مقابله با این بلیه بزرگ اجتماعی متحد شویم.
مدیر کل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: اتفاقات خوبی در ستاد مبارزه با مواد مخدر هم رخ داده که یکی از آنها شکستن رکورد کشف و امحای مواد مخدر است و نهادهای بین المللی معتبر زیادی از کشورمان به همین دلیل تقدیر کرده اند با این حال مقابله تنها راه مبارزه با مواد مخدر نیست و جوانان باید در این رابطه اگاهی کامل داشته باشند و بتوانیم با کمک هم ایرانی عاری از دیو مواد مخدر داشته باشیم


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد

استاندار سمنان گفت: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه‌های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه‌های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

وی افزود: در بحث کاهش مصرف مواد مخدر و در بلندمدت ریشه‌کنی این مقوله، می‌توان از ظرفیت مشارکت مردم به بهترین نوع ممکن استفاده کرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: حجم کار شناسایی و کشف در راه‌های مواصلاتی استان مدنظر است و برخورد و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری اقدامات فرهنگی متنوع برای تقویت رویکرد جوانان به برنامه‌های اجتماعی و در راستای تقویت نشاط اجتماعی در دستور کار شورا در سال ۱۴۰۳ باشد.

کد خبر 747138

دیگر خبرها

  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • ایران بیشترین کشفیات موادمخدر دنیا را دارد
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • استفاده از ظرفیت هنر برای ارائه مضامین پیشگیری از اعتیاد