Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار امروز استقلال و گل‌گهر سیرجان با توجه به تقابل فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی از حساسیت‌های خاصی برخوردار است.

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان مجیدی امروز جمعه چهارم تیر از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در حالی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌روند که با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و پیروزی در این مسابقه فرصت خوبی برای آبی‌هاست تا در ادامه خود را به صدر جدول نزدیکتر کنند، اما شاگردان قلعه‌نویی که از ۹ بازی گذشته خود تنها دو شکست در کارنامه دارند با ۳۵ امتیاز در رده چهارم جدول و یک پله پایین‌تر از استقلال حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم گل‌گهر برای اینکه خود را به جمع سه تیم بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی فصل بعد برساند از انگیزه‌های زیای برخوردار است و مطمئنا حریف سختی برای آبی‌های پایتخت در دیدار امروز خواهند بود.  

استقلال در بازی امشب به صورت حتمی محمد رشید مظاهری، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته ،غفوری  و هروویه میلیچ را در اختیار نخواهد داشت اما حضور احمد موسوی و فرشید اسماعیلی  در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی نشان داد که در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند به ترکیب ملحق شوند.

سیدحسین حسینی که مقابل صنعت نفت و پدیده موفق به کلین شیت شده برای سومین بازی متوالی درون دروازه می‌ایستد و در سودای سومین کلین شیت متوالی خواهد بود. در خط دفاعی به نظر می‌رسد همانند بازی گذشته محمدحسن مرادمند، عارف غلامی و سیاوش یزدانی حضور داشته باشند و احمد موسوی و محمدنادری بازیکنان کناری استقلال باشند.

در خط میانی مهدی پور و مسعود ریگی که به بازیکنان اصلی تیم تبدیل شده در کنار رضاوند بازی می‌کنند و در غیاب دیاباته در خط حمله آرمان رمضانی، مهدی قایدی بازی خواهند کرد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، مرادمند- احمد موسوی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، آرمان رمضانی

کد خبر 609984

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال ترکیب تیم استقلال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون

از دست دادن امتیاز، هم برای قرمزها و هم برای تافی‌ها مشکل‌آفرین خواهد شد.

طرفداری | اورتون از لیورپول میزبانی می‌کند.

تیم‌های اورتون و لیورپول فردا در دیداری معوقه از چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. اگر چه جایگاه دو تیم در جدول کاملاً متفاوت است، اما دو رقیب هم‌شهری هر کدام با هدفی مهم پا به این جدال می‌گذارند؛ لیورپولِ مدعی برای قهرمانی و رقابت با آرسنال و منچسترسیتی می‌جنگد و اورتون رده شانزدهمی که خطر سقوط به چمپیونشیپ را حس می‌کند، نمی‌خواهد در شرایط بحرانی‌تری قرار بگیرد. در 30 تقابل اخیر دو تیم، لیورپول کاملاً دست بالاتر را داشته و تنها دو مرتبه دربی مرسی‌ساید را به اورتون واگذار کرده‌است (15 برد و 13 تساوی).

تقابل اورتون و لیورپول فردا از ساعت 22:30 به وقت تهران با قضاوت اندرو مدلی در استادیوم گودیسون پارک برگزار می‌شود. 

اطلاعات بازی اورتون و لیورپول تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم گودیسون پارک، لیورپول هفته برگزاری: هفته 29 لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023 داور: اندرو مدلی ترکیب احتمالی اورتون و لیورپول اورتون (1-1-4-4): پیکفورد | یانگ، تارکوفسکی، برنتویت، میکولنکو | مک‌نیل، گی، اونانا، هریسون | دوکوره | کالورت لوین لیورپول (3-3-4): آلیسون | الکساندر آرنولد، کوانسا، فن دایک، رابرتسون | سوبوسلای، اندو، مک‌آلیستر | صلاح، نونیز و خاکپو

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد