Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:18:03 GMT

AFC و یک تصمیم دیگر علیه فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۹۴۳۱

AFC و یک تصمیم دیگر علیه فوتبال ایران

قرعه‌کشی مسابقات مرحله انتخابی جام ملت های زیر ۲۳سال آسیا با شرکت ۴۳ تیم انجام می‌شود.

به گزارش"ورزش سه"، بر اساس نامه ارسال شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه‌کشی مسابقات انتخابی جام ملت های زیر ۲۳سال آسیا از ساعت ۱۵:۰۰ (به وقت مالزی) روز جمعه هجدهم تیرماه برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۳ تیم از سراسر قاره در قالب 11 گروه چهار تیمی و یگ گروه ۳ تیمی به رقابت می‌پردازند تا ۱۶ تیم مرحله نهایی شامل ۱۱ تیم اول گروه‌ها به همراه ۴ تیم برتر دوم گروه‌ها مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبان مرحله انتخابی در منطقه غرب آسیا ۶ کشور بحرین، اردن، کویت، قطر، تاجیکستان و امارات هستند. ضمن اینکه ازبکستان میزبان مسابقات مرحله نهایی خواهد بود.

 

زمان برگزاری مسابقات مرحله انتخابی از یکم تا نهم آبان ۱۴۰۰ است و مرحله نهایی از یازده الی ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

 

این مسابقات به بهانه ی قهرمانی آسیا برگزار می شود و ورودی المپیک نیست. همان طور که سایت فدراسیون فوتبال توضیح داده بازی ها در یازده گروه برگزار می شود. تیم های برتر به همراه چهار تیم برتر دوم و ازبکستان که میزبان بازی های نهایی خواهد بود 16 تیم شرکت کننده در دور پایانی را تشکیل خواهند داد. مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا هر دو سال یک بار برگزار می شود که هر چهار سال یک بار تیم های برگزیده راهی المپیک می شوند.

 

نکته ی جالب توجه اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان گروه های غرب آسیا را انتخاب کرده که ایران در بین آنها نیست. در فدراسیون فوتبال گذشته ایران برای میزبانی یکی از گروه ها درخواست داده بود که ظاهرا با این درخواست موافقت نشده است. پیش از شیوع کووید 19 هم بازی های گروه ها به صورت متمرکز و در یک کشور برگزار می شده است. نکته ی مهم تر اینکه هنوز فدراسیون فوتبال سرمربی تیم امید را مشخص نکرده است!

ای اف سی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی برگزار می شود گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!