Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از افتتاح نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در جزیره هرمز خبر داد. خبرگزاری میزان – علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از افتتاح نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در جزیره هرمز خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، هدف از راه اندازی این دفتر خدمات الکترونیک را کاهش نیاز به مراجعه اهالی جزیره هرمز به بندرعباس برای پیگیری امور خود و امکان دسترسی آسان به خدمات قضایی برای مردم شریف این جزیره برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: افتتاح دو دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مرکز استان سیستان و بلوچستان وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اجرای نهضت راه اندازی دفاتر الکترونیک در سراسر هرمزگان، امکان بهره مندی مردم در اقصی نقاط استان هرمزگان از خدمات قضایی و دستیابی به عدالت آسان فراهم شده است.

صالحی یادآور شد: قطعاً توسعه خدمات الکترونیک قضایی در کاهش سفر‌های برون شهری و مراجعات حضوری مردم، صرفه جویی در هزینه‌ها و افزایش بهره وری سازمانی تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری هرمزگان دفتر خدمات الکترونیک قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان دفتر خدمات الکترونیک قضایی دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان هرمزگان جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، در ساعات بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با افزایش لحظه‌ای سرعت باد در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان بویژه تنگه هرمز محتمل خواهد بود.

سامانه همرفتی تا روز جمعه طی ساعاتی در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

 دریا با افزایش سرعت باد جنوب غربی-شمال غربی متلاطم خواهد بود. همچنین شدت باد طی ساعات شب در محدوده تنگه هرمز نیر قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود و گاهی به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم معمول دارند و در ساعات بعدازظهر و شب از تردد دریایی خودداری نمایند.

روز پنجشنبه با تغییر سوی جریانات افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی در تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی، طی امروز از میزان دمای هوا در طول روز در غالب مناطق کاسته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است