Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- روایتگر دفاع مقدس با بیان اینکه خون شهید سلیمانی کلید فتح بیت‌المقدس است، گفت: امروز مسئولیت مسئولان سنگین‌تر از گذشته است و باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار بگیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان، حاج حسین یکتا در ویژه برنامه شکرانه حضور ضمن اشاره به ویژگی خطه کاشان و مردمان آن در 8سال دفاع مقدس اظهار داشت: مردمان کاشان افراد پای کار می‌دانیم و از سوی دیگر هرروز انقلاب جای شکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همواره بار انقلاب بر روی دوش برخی افراد محدود بود، افزود: مردم خوب ایران قوی شهدا را می‌دانند اگرچه به هر دلیل و قیمتی توفیق حضور در جبهه را نداشتند و امروز نیز برخی افراد به نیابت از همه مردم ایران در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و یقین داریم که سال 1404 بسیار بهتر از 1400 است.

روایتگر هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه جامعه نفسی خواهد کشید، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بر سرعت بخشیدن بر قطار انقلاب تاکید دارند چراکه امروز دهه 70 و 60 هایی در جامعه وجود دارد که آینده انقلاب را درخشان می‌کند و دهه 90 ها نیز در حال جان گرفتن هستند.

افتخار آفرینی خراسان جنوبی  با حضور 74.2 درصدی در انتخابات، نشان از بصیرت مردم این سرزمین داردرسولی خبر داد: حضور نامزدهای پیروز انتخابات تهران در نشست شورای ائتلافنتایج ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز اعلام شد

وی با بیان اینکه دل‌ها در دست خدا است، گفت: انقلاب و اتفاقات آن طبیعی نیست؛ به مو رسیده اما پاره نشدند و دشمنان و یهودیان نیز به این موضوع پی بردند و بر همین اساس دل‌ها در یک لحظه به سمت و سویی سوق داده می‌شود که باورکردنی نیست و مشخص است که شهدا دل‌ها را هدایت می‌کند.

یکتا با بیان اینکه واضح است که سعی سلیمانی دل‌ها را مدیریت می‌کند، تصریح کرد: امروز میدانی برای مردم باز شده است و امیدی که در دل‌ها موج می‌زند اتفاقی الهی است در حالی که دشمن همواره قصد داشت که حال مردم را خراب کند اما امام رضا(ع) در روز انتخابات بر دل مردم نظر داشته است و این انتخابات یک فتح بزرگ در مقابل دشمنان بود.

وی ضمن اشاره به اقتدار نظامی ایران در منطقه تاکید کرد: دشمن همواره در حال رصد ایران است و عصبانی است چراکه تصور می‌کرد با شهادت شهید سلیمانی قصه تمام می‌شود اما خون شهید سلیمانی اذانی است به افق افول آمریکا و کلید فتح بیت‌المقدس است و آن را به زودی می‌بینیم و دشمن در حال خفه شدن است.

روایتگر هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه منابع کشور منابع عظیمی است، افزود: ایران هشت درصد منابع جهان و یک درصد جمعیت جهان را دارد و با این شرایط ما می‌توانیم دشمنان را تحریم کنیم و منابع عظیمی در کشور وجود دارد و پتانسیل ایران بسیار زیاد است و بر همین اساس انتخابات 1400 یوم‌الناسی بود که یوم‌الله شد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات زمان لازم دارد، ابراز داشت: جایگاه ایران به برکت خون شهدا جایگاه بلندی دارد و امروز میدانی برای میدان، نخبگان و صاحبان نظر باز شده است و به حول و قوه الهی آینده روشن و درخشان است و ان‌شاالله ظهور نزدیک است و شرایط به فضل خدا بهبود پیدا می‌کند.

یکتا با بیان اینکه دشمن می‌داند در حوزه‌های مختلف علمی با کجا رسیده است، گفت: امروز مسئولیت افرادی که می خواهند برای مردم کار کنند بسیار سنگین است و باید مسئولان تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری به کار بگیرند در حالی که اتفاقی افتاده که دشمن واقعا عصبانی و ناراحت است.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند