Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: تیم پارا دو و میدانی بانوان جوان استان در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جانبازان و معلولان کشور مقام نخست را به دست آورد.

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی صفایی  افزود: مهلا هودانلو در پرتاب دیسک و پرتاب نیزه ۲مدال نقره و بیتا طیبان در پرتاب دیسک مدال طلا و در پرتاب نیزه مدال نقره را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: یگانه داروغه در پرتاب نیزه مدال نقره و در پرتاب وزنه نیز مدال برنز را به دست آورد و با این نتایج بانوان جوان خراسان رضوی مقام نخست مسابقات قهرمانی پارا دو ومیدانی کشور را به دست آوردند. رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانی پارا دو و میدانی جوانان و نوجوانان کشور در رده بانوان روزهای دوم و سوم تیرماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی دو میدانی پرتاب دیسک خراسان رضوی دو و میدانی پارا دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم

رسول گرمسیری فرنگی کار وزن ۸۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تایزو یوشیدا از ژاپن با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 او پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. گرمسیری در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور