Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@19:21:00 GMT

خطر 800 هزار یورویی بیخ گوش پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۹۵۲۰

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که قصد جدایی از این تیم دارد، می‌گوید معاون اجرایی باشگاه به او و خانواده‌اش توهین کرده است.

به گزارش ایسنا، در یک ماه اخیر بحث جدایی بوژیدار رادوشوویچ، اصلی ترین بحث هواداران پرسپولیس بوده است. تلاش‌هایی برای بازگشت این بازیکن انجام شده اما با وجود شروع مجدد لیگ، هنوز خبری از حضور دروازه‌بان کروات نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس در آخرین اظهارات خود درباره این بازیکن گفت: "او درخواست‌هایی داشت که باشگاه کاملا با درخواست‌های او موافقت کرده و به او گفتیم به ایران بیاید تا کلیه مطالباتی که دارد را دریافت کند و فکر می‌کنم دو یا سه بار نامه ارسال کردیم و منتظریم که بیاید و تیم را همراهی کند چون ما دو جام نزدیک داریم. باشگاه کلیه درخواست‌های او را پذیرفته و هم مکتوب و هم شفاهی به او اعلام کرده است."

بوژیدار رادوشوویچ درباره اظهارات سخنگوی باشگاه پرسپولیس به ایسنا گفت: "ابراهیم شکوری آخرین شخصی است که باید در مورد من و پرونده من صحبت کند... همه این مسائل به خاطر او و بی احترامی‌هایش به من و خانواده‌ام ایجاد شده اما حالا صحبت می‌کند."

به گزارش ایسنا، این اظهارات صریح بوژیدار رادوشوویچ که پنج سال از حضورش در پرسپولیس می‌گذرد، نشان می‌دهد، او که به بازیکنی بی‌حاشیه در پرسپولیس معروف بود و در طی این سال‌ها با مشکلات مالی باشگاه همراهی کرده و بی مشکل به کارش ادامه داده، حالا به خاطر آنچه که این بازیکن آن را بی احترامی‌های ابراهیم شکوری خوانده اقدام قانونی را در پیش گرفته و در میانه فصل نامه فسخ قراردادش را به باشگاه داده است.

اگر رادوشوویچ رونوشت نامه فسخ قراردادش را برای فیفا ارسال کند، نه تنها پرسپولیس تا پایان فصل، دروازه‌بان دوم مطمئن در اختیار ندارد، بلکه باید تمام مبلغ قرارداد این دروازه‌بان در سه فصل آینده را نیز بپردازد و این یعنی یک پرونده ۸۰۰ هزار یورویی علیه پرسپولیس.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان

لوکاکو در مسیر انتقال‌ به لیگ عربستان است.

روملو لوکاکو مهاجم ۳۰ ساله بلژیکی که به صورت قرضی از چلسی در رم به میدان می رود، احتمالا فصل آینده در باشگاهی خارج از اروپا بازی خواهد کرد.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ با توجه به سن لوکاکو و بند ۴۰ میلیون یورویی موجود در قرارداد او با چلسی، رمی ها بعید است قرارداد او را دائمی کنند. لوکاکو در تابستان آماده عزیمت به فوتبال عربستان است. او می خواهد ماجراجویی جدیدی را این بار در خاورمیانه آغاز کند. یک باشگاه عربستانی با پیشنهاد دستمزد سالیانه ۵۰ میلیون یورویی به سراغ لوکاکو آمده و این مهاجم بلژیکی را وسوسه کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمادگی جنوا برای فروش آلبرت گودموندسون با پیشنهادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی
  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی آلمان به افغانستان
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • کاهش ۵ میلیون یورویی ارزش لیونل مسی