Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@17:25:06 GMT

«داغی» ایرانی در ایتالیا دیده می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۹۵۴۹

«داغی» ایرانی در ایتالیا دیده می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم کوتاه داغی به کارگردانی فاطمه محمدی در جشنواره سلنتو ایتالیا نمایش داده می‌شود.

سلنتو که از جشنواره‌های معتبر و قدیمی در ایتالیا و اروپا و همچنین معتبرترین جشنواره در ایتالیای جنوبی است امسال در هجدهمین دوره برگزاری خود فیلم کوتاه داغی را در بخش مسابقه «زنان در سینما» قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره امسال از هفتم تا دوازدهم سپتامبر مصادف با شانزدهم تا بیست و یکم شهریورماه در شهر ترایکس در سلنتو در منطقه جنوبی پولیا ی ایتالیا برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان داغی آمده است: حفیظ هر شب با شنیدن صدای تیراندازی در مرز، به آنجا می‌رود تا از متعلقات به جا مانده از اجسادِ مهاجران، برای گذران زندگی خود بردارد. شبی میان اجساد متوجه دختری جوان و کودکش می‌شود که در گوشه‌ای مخفی شده‌اند.

عاطفه امینی، مجتبی بیطرفان و زینب جعفری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می توان به نویسنده: امیر روئینی، مدیر تصویربرداری: حمید مهرافروز، صدابردار و صداگذار: سامان شهامت، تدوین: شیدا گرجی، موسیقی: پیام آزادی، طراح صحنه: پوریا اخوان، تهیه شده در دفتر انجمن سینمای جوانان بروجرد اشاره کرد.

برچسب‌ها سینمای ایران در جهان سینما فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران در جهان سینما فیلم کوتاه سینمای ایران در جهان سینما فیلم کوتاه فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: عموم مردم می توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
درخشان افزود: این جشنواره  ۳۱ اردیبهشت به همت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در بخش های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی(موبایلی و دوربین حرفه‌ای) انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی(در راستای جوانی جمعیت)  برگزار می شود.


دیگر خبرها

  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • این انیمیشن ایرانی به اسکار راه یافت
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • «رد پا» مسافر ایتالیا شد
  • «رد پا» مسافر ایتالیا شد
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری